فونیکسریمکسبهتام

شهردار کرج:

ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی کرج در دستور کار قرار گرفت

عصر خودرو: شهردار کرج گفت: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی کرج در دستور کار قرار گرفت.

ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی کرج در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی ترکاشوند امروزاظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و رفع معضلات شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در سال جدید است.

    وی ادامه داد: رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات در تمامی مناطق کلانشهر کرج باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان و به ویژه شهرداران در مناطق مختلف باشد.
    شهردار کرج تأکید کرد: شهرداران باید کمبودها و مشکلات را در مناطق مختلف این شهرستان شناسایی کرده و بر اساس اولویت‌ها خدمات را ارائه دهند.
    ترکاشوند در ادامه سخنان خود از تعریض خیابان بیمارستان البرز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش ترافیک در این منطقه انجام می‌شود
    وی ادامه داد: به منظور ساماندهی بار ترافیکی و تسهیل در آمد و شد وسایل نقلیه، عملیات تعریض معبر و اصلاح هندسی خیابان بیمارستان البرز انجام می‌شود.

    شهردار کرج بیان کرد: در این راستا مقرر شد پس از عملیات تعریض معبر مذکور، مراحل مربوط به ساخت بلوار و اصلاح دور برگردان ضلع غربی بیمارستان البرز در دستور کار قرار گیرد.
    وی با بیان اینکه در طول این مسیر 850 مترمکعب خاکبرداری و 1700 متر جدول‌گذاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: این طرح با تصویب کمیته فنی ترافیک شهر کرج و به همت سازمان عمران و نوسازی از محل اعتبارات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در منطقه 6 این کلانشهر در حال اجرا است.
    این مسئول هدف از اجرای عملیات اصلاح هندسی بلوار منتهی به بیمارستان البرز را کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد خودروها و حل گره ترافیکی مسیر دسترسی به محل مذکور به ویژه در ساعات پیک جابه‌جایی‌ها اعلام کرد.
    ترکاشوند گفت: در این راستا اجرای اصلاح هندسی معابر در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج با هدف حمل و نقل آسان، ایجاد دید کافی برای رانندگان، ایجاد فضای تردد ایمن برای عابران اجرایی می‌شود.
    این مسئول در پایان بیان کرد: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی در مناطق پرتردد و پرترافیک در شهر به منظور پیشگیری از تصادفات و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری در دور برگردان‌ها طبق اولویت در محدوده‌های پرتردد انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو