فونیکسریمکسبهتام

پل روگذر بجنورد خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو: شهردار بجنورد گفت: اگر اقدامات و روند ساخت با همین سرعت پیش رود و مشکلی در این مسیر رخ ندهد پروژه پل روگذر بجنورد تا پایان خردادماه افتتاح می‌شود.

پل روگذر بجنورد خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازتسنیم، روح‌الله براتیان اظهار داشت: البته پیمانکار این پروژه اعلام کرده که پل تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد.

    براتیان افزود: در حال حاضر ساختار بخش تیر باکس‌ها به اتمام رسیده، «دار گذاری» سمت غرب تا چهارراه به اتمام رسیده و از سمت شرق آغازشده و زیرسازی رمپ شرقی نیز به اتمام رسیده است.

    وی تصریح کرد: 50 درصد از بخش غربی نیز انجام‌شده و بنا داریم همزمان بخش پیاده‌روها و مبلمان را نیز به اجرا برسانیم.

    شهردار بجنورد با اشاره به ساخت میدان امام رضا (ع) بجنورد نیز گفت: ساخت این میدان مدت‌هاست که تمام‌شده و زیر بار ترافیک رفته و تنها ساخت المان آن باقی‌مانده است.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این میدان در مسیر عبوری مسافران به‌سوی مشهد مقدس قرار دارد بناست یک المان با 15 متر ارتفاع و دارای 8 طاق ظرف هشت ماه به اتمام برسد.

    براتیان با اشاره به موقعیت شهربازی کنونی بجنورد نیز اظهار داشت: شهربازی کنونی نه‌تنها امکانات مناسبی ندارد بلکه ظرفیت آن نیز تکمیل است و در نظر داریم پس از خلع ید به محل دیگری انتقال یابد.

    وی با بیان اینکه قرار است کل فضای شهربازی کنونی برای استفاده مردم تبدیل به فضای سبز شود افزود: حدود هشت ماه پیگیر زمینی به مساحت 50 هکتار در دوراهی کشتارگاه هستیم که اکنون پروسه واگذاری آن طولانی شده و امیدوارم تا یک ماه دیگر این زمین به ما واگذار شود.

    شهردار بجنورد تصریح کرد: پس‌ از آن، شرکت سرمایه‌گذار شهرک‌های بازی در مشهد که در این شهر چهار شهربازی نیز احداث کرده آماده سرمایه‌گذاری در این بخش است.

    وی افزود: این محل در کنار جاده است که می‌تواند به مرکزی برای ماندگاری مسافران نیز تبدیل شود. قسمت بالای آن‌هم مشرف‌ به باغ پردیسان است که می‌شود یک تله‌کابین دووجهی در آن محل نیز احداث شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو