فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر کوهبنان:

احداث جاده کوهبنان ـ زرند در مرحله مناقصه است

عصر خودرو : رئیس شورای شهرستان کوهبنان گفت: پیگیری احداث جاده کوهبنان ـ زرند از جمله کارهایی بود که به همت و همدلی شوراهای اسلامی کوهبنان رقم خورد و در مرحله مناقصه قرار دارد.

احداث جاده کوهبنان ـ زرند در مرحله مناقصه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سید محمدتقی روح‌الامینی در کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هدف از تشکیل شوراها راحت‌تر و اخلاقی‌تر کردن زندگی شهروندی و تلاش بر حل عمل گرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم در شهرها و روستاها است.

    وی ادامه داد: در سالی که از سوی رهبر انقلاب بر همدلی و همزبانی ملت و دولت تأکید شده هم دولت باید به مردم اعتماد کند و هم ملت به دولت وفا کند تا در کنار این همدلی موفقیت‌های بی‌نظیری حاصل شود و شوراها به عنوان یکی از نهادها و ارکان‌های شناخته شده مردم سالاری می‌توانند به‌عنوان بازوان اجرایی مسئولان در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

    روح‌الامینی به گوشه‌ای از فعالیت‌های دوره چهارم شورای اسلامی شهرستان کوهبنان در یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و افزود: پیگیری احداث جاده کوهبنان به زرند از جمله کارهایی بود که به همت و همدلی شوراهای اسلامی شهر کوهبنان رقم خورد و با پیگیری‌های مستمر مسئولان مرکز استان و شهرستان این مهم در مرحله مناقصه قرار دارد.

    این مسئول بیان داشت: پیگیری تکمیل ساختمان بیمارستان 32  تختخوابی کوهبنان و آسفالت جاده ارتباطی بین کوهبنان و بافق از طریق گزوئیه که قبلا عملیات زیرسازی و ساخت پل در این جاده انجام شده از جمله فعالیت‌های شورای شهرستان است.

    رئیس شورای شهرستان کوهبنان پیگیری راه‌اندازی مرکز صدور پلاک، تلاش در راستای راه‌اندازی داروخانه شماره دو مرکز شهرستان با همکاری فرمانداری و همچنین نظارت بر کار شهرداری‌های مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر کرد.

    روح‌الامینی از برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان کارگری معادن خصوصی و دولتی، ارتباط مستقیم با شهرداران برای اجرای طرح تفصیلی شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد، همکاری و هماهنگی با مسئولان هلال‌احمر، کمیته امداد و بهزیستی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خبر داد.

    وی مطرح کرد: هماهنگی با فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، پیگیری واریز حق ارزش‌افزوده زغال‌سنگ به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان، پیگیری احیای فرهنگسرای شهرداری، تلاش در راستای زیباسازی شهر همراه با ساماندهی ورودی و خروجی مرکز شهرستان از دیگر فعالیت‌های شورای شهرستان کوهبنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو