فونیکسریمکسبهتام

توسط جهاد دانشگاهی البرز

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اجرا می‌شود

عصر خودرو : طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای، توسط جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احمدرضا ابراهیمی‌پور، مدیر اجرایی این طرح گفت: طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاده‌ای بار و مسافر در محورهای مواصلاتی استان البرز از 16 الی 20 اردیبهشت‌ ماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در استان البرز اجرا می‌شود.

    وی افزود: نتایج حاصل از این طرح در راستای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری توسعه شبکه راه‌ها و امکانات حمل و نقل مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا با کمترین هزینه بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

    ابراهیمی‌پور به ضرورت اجرای این طرح در استان البرز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در استان البرز نسبت به استان‌های دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که این استان بیشترین حجم تردد را در کشور دارا است و امید است نتایج حاصل از این طرح در برنامه‌ریزی‌های اجرایی حمل و نقل جاده‌ای استان موثر واقع شود.

    مدیر گروه مطالعات شهری جهاد دانشگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: برای اجرای مطلوب این طرح از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان ثبت نام به عمل آمده است.

    وی یادآور شد: در حال حاضر قریب به 800 تن برای همکاری در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که کارگاه‌های آموزشی عمومی نیز ویژه‌ این دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

    این مسئول اظهار کرد: این طرح در 30 ایستگاه در جاده‌های استان البرز با استقرار تیم‌های آمارگیری و انجام هم‌زمان ترددشماری و پرسشگری از رانندگان و مسافران وسائط نقلیه در سه شیفت صبح، عصر و شب اجرا می‌شود.

    ابراهیمی‌پور در پایان با اشاره به برقراری امنیت کامل آماربرداران در 30 ایستگاه تعیین شده، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره پلیس راه استان البرز، این اداره با مقرر نمودن 20 تیم گشت در ایستگاه‌ها امنیت کامل را برقرار خواهد نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط