فونیکسریمکسبهتام

توسط جهاد دانشگاهی البرز

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اجرا می‌شود

عصر خودرو : طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای، توسط جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احمدرضا ابراهیمی‌پور، مدیر اجرایی این طرح گفت: طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاده‌ای بار و مسافر در محورهای مواصلاتی استان البرز از 16 الی 20 اردیبهشت‌ ماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در استان البرز اجرا می‌شود.

    وی افزود: نتایج حاصل از این طرح در راستای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری توسعه شبکه راه‌ها و امکانات حمل و نقل مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا با کمترین هزینه بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

    ابراهیمی‌پور به ضرورت اجرای این طرح در استان البرز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در استان البرز نسبت به استان‌های دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که این استان بیشترین حجم تردد را در کشور دارا است و امید است نتایج حاصل از این طرح در برنامه‌ریزی‌های اجرایی حمل و نقل جاده‌ای استان موثر واقع شود.

    مدیر گروه مطالعات شهری جهاد دانشگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: برای اجرای مطلوب این طرح از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان ثبت نام به عمل آمده است.

    وی یادآور شد: در حال حاضر قریب به 800 تن برای همکاری در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که کارگاه‌های آموزشی عمومی نیز ویژه‌ این دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

    این مسئول اظهار کرد: این طرح در 30 ایستگاه در جاده‌های استان البرز با استقرار تیم‌های آمارگیری و انجام هم‌زمان ترددشماری و پرسشگری از رانندگان و مسافران وسائط نقلیه در سه شیفت صبح، عصر و شب اجرا می‌شود.

    ابراهیمی‌پور در پایان با اشاره به برقراری امنیت کامل آماربرداران در 30 ایستگاه تعیین شده، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره پلیس راه استان البرز، این اداره با مقرر نمودن 20 تیم گشت در ایستگاه‌ها امنیت کامل را برقرار خواهد نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو