فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل پایانه‌های مازندران اعلام کرد

آغاز اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در مازندران

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: طرح ارتقای ایمنی موتورسواران مازندران با آغاز فصل کشاورزی در استان شروع شده است.

آغاز اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل کشاورزی و تردد موتور سواران، وانت بارها و ادوات کشاورزی در محورهای روستایی و برون شهری استان، طرح ارتقای ایمنی ویژه موتور سواران با مشارکت پلیس راه استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌های شهرستان‌های مختلف استان در 20روستا به اجرا در آمد.

    وی افزود: با توجه به سهم 24 درصدی تلفات موتورسواران در محورهای برون شهری مازندران و با توجه به اینکه عمده تلفات این گروه در حوزه سنی 30-21سال اتفاق می‌افتد، اقدامات فرهنگی و آموزشی در  محورهای پر حادثه در بخش تلفات موتورسوار صورت گرفته است.

    محمدزاده گفت: همزمان با فصل کشاورزی آموزش به خانواده‌ها در حوزه خـطرات رانندگی غیر ایمن با موتور سیکلت و نمایش آموزشی، سرگرمی و توزیع ادوات ایمنی موتور نظیر 1500 کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار ساز جهت نصب بر بدنه موتور در 20 روستا  با دعوت و حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

    وی افزود: جهت آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به اصول ایمنی عبور و مرور تعداد 5 هزار نسخه کتابچه با موضوعات اصول ایمنی تردد موتورسواران، عابران پیاده، وانت بارها، ادوات کشاورزی و سرنشینان وسیله نقلیه چاپ و در این طرح توزیع شد.

    محمدزاده بیان کرد: جهت آشکار سازی وانت بارها و ادوات کشاورزی مثلث خطر و شبرنگ آشکارساز جهت نصب بر بدنه در اختیار روستاهای مشمول طرح قرار گرفت.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همت نهادهای مرتبط با ایمنی استان، تعداد فوتی رانندگی در  سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد کاهش داشت و این استان از زمره استان‌های برتر در زمینه کاهش فوتی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو