فونیکسریمکسبهتام

مدیر طرح قطعه چهارم آزاد‌اه تهران-شمال خبر داد

بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال تا پایان خرداد

عصرخودرو: مدیر طرح قطعه چهارم آزاد‌اه تهران-شمال با اشاره به برگزاری جلسات پیمانکاران این آزادراه با رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: عملیات ایمن‌سازی خط جنوبی قطعه چهارم آزادراه در حال انجام است و مسیر تا پایان خردادماه بازگشایی می‌شود.

بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال تا پایان خرداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ‌محمد قاسم محمد‌ کریمی در این‌باره اظهار داشت: پیمانکاران از زمان بسته شدن این مسیر ارتباطی تاکنون با استقرار تمامی امکانات و تجهیزات به طور شبانه‌روزی در حال ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر هستند.
    وی افزود: قطعه چهارم آزاد‌راه تهران - شمال به دلیل رانش‌های متعدد بنا به دستور ریاست‌ بنیاد مستضعفان از پنجم ماه دی سال گذشته بسته شد.

    محمد‌کریمی اضافه کرد: طبق برنامه قرار بود این محور بیست و پنجم ماه اسفند سال 93 بازگشایی شود ولی ایمن‌سازی خط جنوبی این محور یعنی مسیر برگشت چالوس - کرج به علت حجم انبوه عملیات به طول انجامید و‌ مسیر همچنان مسدود است‌.

    مدیر طرح قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال با اشاره به بهره‌برداری از این قطعه از آزاد‌راه در روزهای پایانی سال 91 ‌با حضور رئیس‌جمهور‌ وقت، گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی حدود 93 درصد به بهره‌برداری رسیده بود و در این مدت زمان، رانش‌های متعددی را که در این جاده شاهد بودیم مشکلاتی عدیده‌ای برای رانندگان خودروها به همراه داشت که ناشی از تکمیل نشدن آن بود.

    وی به نشست پیمانکاران طرح ملی آزاد‌راه تهران - شمال با حضور رئیس بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: رئیس بنیاد مستضعفان (محمد سعیدی‌کیا) در این نشست بر شتاب بخشی به روند عملیات اجرایی طرح به‌ویژه قطعه چهارم آزاد‌راه تهران - شمال با توجه به در پیش بودن تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها و استقبال چشمگیر مسافران از مناطق شمالی کشور تاکید فراوانی کرد‌.

    محمدکریمی ابراز امیدواری کرد که این محور (قطعه چهارم) با رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی تا پایان خردادماه‌‌ سال جاری به طور کامل بازگشایی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو