فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد تأکید کرد

ضرورت رسیدگی برای رفع مشکلات قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال

عصرخودرو: رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد گفت: جلسات متعددی برای رفع ایرادات قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال برگزار شد، اما همچنان شاهد تصادفات و خطرات در این مسیر هستیم.

ضرورت رسیدگی برای رفع مشکلات قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد ردایی صبح امروز در جشنی که به‌مناسبت میلاد امام علی(ع) روز پدر، روز شورا، معلم و کارگر در پارک سعد‌آباد این شهر با حضور مسئولان شهر و بخش مرزن‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: درباره قطعه چهارم آزاد‌راه تهران ـ شمال باوجود جلسات متعددی که برای رفع نواقص موجود برگزار شد، تنها شاهد نصب سریع تابلوهای تبلیغاتی که به‌نفع شرکت این پروژه است، در مسیر این جاده بودیم.

    وی با تأکید بر اینکه پاسخگوی تصادفات ناشی از خطرات جاده چالوس و مرزن‌آباد چه کسی است، افزود: با توجه به اینکه پروژه چهاربانده شدن قبل و بعد مرزن‌آباد نیز به‌کندی صورت می‌گیرد، بنابراین خواستار رسیدگی و رفع موانع موجود از سوی مسئولان هستیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان بخش مرزن‌آباد خاطر‌نشان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی بخش مرزن‌آباد و قرار گرفتن در ورودی جاده کندوان و ورود مسافران و گردشگران، پروژه‌های درمانی بیشتر این منطقه نیمه‌تمام مانده است.

    این مسئول ادامه داد: تنها مرکز درمانی شبانه‌روزی مرزن‌آباد نیز فاقد هرگونه تجهیزات اولیه و امکانات پزشکی است که باوجود پیگیری‌های مستمر، اقدامی در این‌باره صورت نگرفت.

    ردایی در ادامه احداث سیل‌بند و لایروبی رودخانه چالوس را ضروری خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه خطر طغیان سیل در دو رودخانه چالوس و برارود همه‌ساله تهدیدآمیز بوده، احداث سیل‌بند و لایروبی رودخانه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است.

    وی به دیگر کمبودها و نیازهای مرزن‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: مطالعه تصفیه‌خانه آب شرب که سال‎هاست انجام شده و نیاز به تأمین اعتبار دارد و همچنین پروژه گاز‌رسانی به شهر و روستای مرزن‌آباد و ساخت ایستگاه روشن شدن مشعل گاز از دیگر خواسته‌های مردم این بخش است.

    ردایی با اشاره به تاریخچه تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: شوراها به‌واسطه پیگیری نیازها و مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن نقطه عطفی برای همدلی و هم‌زبانی مردم با مسئولان هستند.

    رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد تصریح کرد: شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، اقتصادی و تهیه طرح و ارائه راه‌حل مناسب به مسئولان از وظایف اصلی شوراست.

    این مسئول مشورت با مردم و نخبگان، پرهیز از خودرأیی، غرور و استفاده از تجارب افراد را از ویژگی‌های بارز شورای اسلامی خواند و بیان کرد: امانت‌داری شورای اسلامی، چشم‌داشت نداشتن به بیت‌المال، حسن سلوک با مردم از انتظارات به‌حق مردم است که موفقیت در کارها و برنامه‌ها را افزایش می‌دهد.

    ردایی به تشریح عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مرزن‌آباد پرداخت و افزود: تکمیل و افتتاح مجتمع تجاری مهر ایرانیان با اعتبار یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان، تملک هفت واحد تجاری مسکونی و تعریض واحدهای تجاری مرکز مهر، تکمیل پل خیابان اسلامی و احداث جاده دسترسی خیابان اسلامی به پادگان شهید ادیبی از جمله عملکردهای شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد است.

    رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد از آزاد‌سازی حریم 45 متری از سه‌راه شهرک صنعتی تا بلوار امام‌رضا(ع) مرزن‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح فاز نخست پارک سعد‌آباد، تملک یک‌واحد تجاری، تملک 280 مترمربع از زمین تجاری روبروی مسجد مرزن‌آباد در ازای حق تملک، ترمیم نوار حفاری گاز، پیاده‌روسازی و احداث جدول از دیگر اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شهر مرزن‌آباد است.

    این مسئول به دیگر اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شهر مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: احداث مکان و تجهیزات برای نمایندگی اداره ورزش و جوانان، اختصاصی بودجه سالانه برای کمک به ورزش شهر و بخش از محل درآمد تابلوهای تبلیغاتی، کمک به مکان‌های ورزشی و چمن زمین فوتبال از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری مرزن‌آباد در این مدت است.

    ردایی در پایان با ارائه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد در بعد اجتماعی، رفاهی، خدماتی و فرهنگی گفت: پیگیری ایجاد حوزه قضایی، پیگیری استقرار ادارات، اختصاص زمین برای ساخت بخشداری، تجهیز و آماده‌سازی نمایندگی اداره آموزش و پرورش و پیگیری استقرار اداره اوقاف و امور خیریه و اختصاص یک‌طبقه از مجتمع مهر ایرانیان برای کارهای فرهنگی بانوان نیز از مهم‌ترین کارهای صورت‌گرفته است.

    بر اساس این گزارش، اجرای موسیقی‌های زنده و شاد، تقلید صدا، تردستی و تجلیل از کارگر و پدر نمونه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو