فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

کیفیت آسفالت تولیدی در اردبیل بالاتر از استانداردها است

عصرخودرو: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کیفیت آسفالت تولیدی در استان اردبیل و در کنار آن پخش و نگهداری آن بالاتر از استانداردهای ملی است.

کیفیت آسفالت تولیدی در اردبیل بالاتر از استانداردها است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی حیدری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های راه و مسکن در شهرستان گرمی اظهار کرد: در حوزه راه‌های اصلی و فرعی احداث پنج کیلومتر راه، روکش 13 کیلومتر به همراه احداث دو دستگاه پل و تعریض برخی از مسیرها در شهرستان گرمی در  دستور کار قرار گرفته است.

    وی گفت: در حوزه راه‌های روستایی بهسازی سه کیلومتر و روکش هشت کیلومتر از میدان شهید بالازده در ورودی گرمی تا بعد از پلیس راه و لکه‌گیری و بهسازی اساسی تا خرداد ماه در این شهرستان به انجام می‌رسد.

    حیدری از تسهیل بهسازی و بازسازی راه‌های منتهی به بخش موران و انگوت در قالب تعهدات سال گذشته و تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تملک زمین در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، عملیات احداث کمربندی گرمی آغاز خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیگیری‌ها برای ارتقای کیفیت آسفالت تولید شده پخش و نگهداری آن خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا کیفیت آسفالت تولید شده که بیشتر از استاندارد ملی است بتواند زمینه رضایتمندی را فراهم کند.

    حیدری به فعالیت‌های حوزه مدیریت راهداری نیز در گرمی اشاره کرد و افزود: لکه‌گیری 20 هزار متر مربع، تعمیرات و بازسازی 10 دستگاه پل، تعمیر و راهدارخانه لنگان، پاکسازی و ترمیم قنوات 150 کیلومتر، خط کشی به طول 400 کیلومتر، نصب 200 شاخه گاردریل نصب هزار و 200 عدد علایم ایمنی، بهره‌برداری از چند کیلومتر روشنایی گردنه لنگان و تحویل یک دستگاه لودر به شهرستان گرمی امسال به انجام می‌رسد.

    این مسئول از پیگیری و پیش‌بینی اعتبار لازم برای تملک اراضی مورد نیاز و اخذ اسناد تک برگی زمین‌ها و ساختمان‌های دولتی و خانه‌های سازمانی شهرستان گرمی خبر داد و گفت: قرار است نسبت به واگذاری و تخریب و بازسازی برخی از این واحدها اقدام شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نظارت بر اجرای دقیق مقرارت معماری و شهرسازی را بیان کرد و ادامه داد: کیفیت بخشی به جلسات کمیسیون ماده 5 و کار گروه امور زیربنایی وشهرسازی و پیگیری ارتقای کیفیت بتن و ترویج بتن آماده به همراه نظارت مستمر و کیفی بر ساخت و سازها مورد توجه است.

    حیدری اظهار کرد: اعتبارات مستمر راهداری به صورت استانی پیش‌بینی شده و کلیه پروژه‌های راه سازی با تامین 30 درصد اعتبارات مورد نیاز از طریق فرمانداری و 70 درصد از طریق ملی انجام می‌شود.

    وی به تعاملات بیشتر با بخشداران، شهرداران و دهیاران گرمی اشاره کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری فرهنگسرا با هزینه کرد 3 میلیارد ریال و ساختمان معلولان ذهنی با 10 میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود و قرار است امسال ساختمان اداری شهرستان گرمی نیز در شهرک ولی عصر احداث شود.

    بر اساس این گزارش، حیدری در پایان سخنان خود فروش اموال و املاک مازاد به همراه استقرار کامل نظام آراستگی و تحول اداری را بیان کرد و گفت: ما پیگیر تحقق مصوبات و شناسایی مسائل و مشکلات و موانع تحقق آنها به همراه مستندسازی از اقدامات انجام شده و تهیه گزارش‌های ماهانه برای پیگیری این مصوبات هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو