فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

آزادراه همدان-ساوه پایان تیر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو: مدیرکل راه و شهرسازی همدان از افتتاح کامل آزادراه همدان-ساوه در پایان تیرماه امسال خبر داد.

آزادراه همدان-ساوه پایان تیر امسال به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد رودباری با اشاره به اینکه آزادراه همدان - ساوه یکی از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان همدان است، اظهار داشت: این پروژه از سال 91 با سرعت قابل قبولی در حال انجام بوده و توان حداکثری برای اتمام گرفته شده است.

    وی با اشاره به اینکه باند شمالی این آزادراه به طول 85 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و در حال حاضر نیز ترافیک از این قسمت در حال انجام است، گفت: باند جنوبی آزادراه همدان-ساوه نیز به طول 85 کیلومتر است که 55 کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.

    وی با بیان اینکه نزدیک به 30 کیلومتر از باند جنوبی آزادراه باقی مانده است، گفت: در حال حاضر اکیپ‎های آسفالت و زیرسازی در این پروژه در حال فعالیت هستند و با این روند کار امیدوار هستیم تا پروژه تا پایان تیرماه امسال به طور کامل به اتمام برسد.

    رودباری با اعلام اینکه هزینه‌های اجرای پروژه آزادراه همدان-ساوه از سوی دولت و بخش خصوصی تامین شده است، عنوان کرد: امسال از نظر اعتباری این پروژه مشکلی ندارد و پیمانکار با قدرت در حال اجرای پروژه است.

    وی همچنین درباره آزادراه همدان-ساوه نیز گفت: این آزادراه بیشتر برای استان کرمانشاه دارای اهمیت بوده و از سوی دیگر جزو اولویت‌های استان همدان محسوب نمی‎شود چراکه در ایجاد ارتباط بین شهرهای همدان تاثیر ندارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد: از این رو نسبت به پیگیری این پروژه اقدام زیادی از سوی استان صورت نگرفته و در تلاش هستیم تا پروژه‌های مهم استان همدان از جمله آزادراه همدان-ساوه و راه‌آهن همدان-تهران را اجرایی کنیم.

    آزادراه همدان-ساوه از مهمترین پروژه‌های استان همدان است که ارتباط بین همدان و پایتخت ایران را تا 3 ساعت و حتی کمتر کاهش داده و از این رو می‏توان این پروژه زیرساختی را برای توسعه مهم دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو