فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد:

راه‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ دستگاه دوربین ثابت ثبت سرعت نیاز دارد

عصر خودرو : رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌های استان به ۱۰ دستگاه دوربین ثابت ثبت سرعت نیاز دارد

راه‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ دستگاه دوربین ثابت ثبت سرعت نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، منوچهر سیاهپور در یاسوج با بیان اینکه تصادفات امسال در تعطیلات نوروزی نسبت به سال گذشته در محورهای برون‌شهری استان کهگیلویه و بویراحمد 30 درصد کاهش یافت، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل آن به رعایت بیشتر رانندگان برمی‌گردد که بیش از گذشته دستورات راهنمایی و رانندگی را رعایت کردند.

    وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و تریبون‌های فرهنگ‌ساز باید به کمک پلیس آمده و این فرهنگ رانندگی درست را تبلیغ کنند وظیفه رسانه‌ها را در این زمینه بیش از سایرین دانست.

    رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل عمده تصادفات در محورهای استان را غیر استاندارد بودن بسیاری از این محورها دانست و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه همزمان با تعطیلات تابستان، طرح تابستانه پلیس‌راه هم شروع می‌شود گفت: ابتدای این طرح دو مرحله‌ای بعد از برنامه‌های 14 و 15 خرداد تا ماه مبارک و سپس از انتهای ماه مبارک رمضان تا انتهای تابستان است.

    سیاهپور با اشاره به این که تجهیزات پلیس هم نسبت به گذشته بهتر و بیشتر شده است، افزود: 6 تا هفت دستگاه خودرو به خودروهای پلیس‌راه افزوده شده که بسیاری از مشکلات همکاران ما را برطرف کرده است.

    وی با اشاره به این که در راه‌های استان مجموعا 4 دستگاه دوربین ثابت ثبت سرعت وجود دارد گفت: آخرین آن‌ها در کفی دشت‌روم و سرگچینه نصب شد.

    این فرمانده انتظامی با بیان اینکه اما برای این که راه‌های استان زیر نظر پلیس باشد حداقل به تعداد 10 دوربین ثابت ثبت سرعت نیاز داریم خاطرنشان کرد: همه این‌ها هنگامی به کم شدن تصادفات کمک می‌کند که خود مردم فارغ از نظارت‌های پلیس به علائم و هشدارها توجه بیشتری داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو