فونیکسریمکسبهتام

دبیر شورای ترافیک کرمانشاه خبر داد

تجهیز کریدور شرق به غرب شهر کرمانشاه به دوربین‌های ثبت تخلف

عصر خودرو : دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه از نصب دوربین‌های هوشمند ترافیک در مسیر کریدور شرق به غرب شهر کرمانشاه خبر داد.

تجهیز کریدور شرق به غرب شهر کرمانشاه به دوربین‌های ثبت تخلف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی زاهدی در کرمانشاه از نصب دوربین‌های هوشمند ترافیک در مسیر کریدور شرق به غرب شهر کرمانشاه خبر داد.

    وی کاهش آمار تصادفات و حوادث در این مسیر را از اهداف اصلی هوشمندسازی این مسیر توسط نصب دوربین‌های ثبت تخلف عنوان کرد.

    دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه بیان داشت: طبق آمار بیشترین حوادث جاده‌ای با رقم قابل ملاحظه‌ای در اطراف و حاشیه شهرها اتفاق می‌افتد.

    زاهدی گفت: وجود کارخانجات متعدد و رفت‌و‌آمدهای مربوطه، مراکز خدمات رفاهی و اماکن روستایی در حاشیه شهر کرمانشاه موجب شده که تصادف در این محدوده بیشتر اتفاق بیفتد.

    وی اضافه کرد:‌ به همین منظور با تصویب این موضوع در شورای ترافیک استان به شهرداری کرمانشاه اعتباری تخصیص داده شد تا با نصب دوربین‌های هوشمند این محدوده را پوشش دهد.

    این مسئول مطالعات جامع حمل و نقل استان و مدیریت هوشمند کنترل ترافیک را از مهمترین مصوبات اخیر شورای ترافیک استان برشمرد.

    دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه گفت: نصب دوربین‌های ثبت تخلف در بزرگراه‌های امام(ره) و جانبازان در راستای مدیریت هوشمند کنترل ترافیک صورت گرفته است.

    به گفته زاهدی، در راستای هوشمندسازی مدیریت ترافیک اعتباری به نصب دوربین‌های هوشمند در محورهای بزرگ‌راهی برای ثبت تخلفات و اعمال قانون اختصاص داده شده است.

    وی بیان داشت: از زمان نصب دوربین‌ها و نرده‌کشی وسط بزرگ‌راه‌های مذکور تعداد کشته‌ها در بین عابران پیاده طی سال 93 در مقایسه با سال 92 حدود 31 نفر کاهش یافته است.

    دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استفاده از این سیستم هوشمند نقش موثری در افزایش توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو