فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی:

۷۵۰۰ تخلف در جاده‌های خراسان جنوبی اعمال قانون شد

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته ۷ هزار و ۵۰۴ تخلف در جاده‌های استان توسط پلیس راه اعمال قانون شد.

۷۵۰۰ تخلف در جاده‌های خراسان جنوبی اعمال قانون شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسین رضایی اظهار داشت: در هفته گذشته 16 فقره انواع تصادف در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

    وی با بیان اینکه تصادفات فوتی یک فقره با تعداد یک متوفی بوده است، تصریح کرد: تصادفات جرحی ثبت شده 10 فقره با تعداد 19 مجروح و تصادفات خسارتی ثبت شده در این مدت پنج فقره بوده است.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه علت 36 درصد از تصادفات عدم توجه به جلو بوده است، افزود: همچنین 27 درصد بر اثر عدم رعایت حق‌تقدم و 18 درصد به سبب تخطی از سرعت مطمئنه اتفاق افتاده است.

    رضایی با بیان اینکه 55 درصد از تصادفات در راه‌های اصلی اتفاق افتاده است، گفت: همچنین 45 درصد در جاده‌های روستایی و 9 درصد در راه‌های فرعی اتفاق افتاده است.

    وی با بیان اینکه 36 درصد از تصادفات به صورت واژگونی بوده است، افزود: میزان 36 درصد از تصادفات برخورد با موتورسیکلت، 9 درصد برخورد با عابران پیاده و 9 درصد خروج از جاده بوده است.

    رضایی با بیان اینکه در 45 درصد از تصادفات سواری‌ها مقصر اعلام شده‌اند، تصریح کرد: وانت و کامیونت 27 درصد و موتورسیکلت‌ها 18 درصد در تصادفات مقصر شناخته شده‌اند.

    وی مجموع تخلفات اعمال قانون شده در این مدت 7 هزار و 504 مورد بوده است، تصریح کرد: از این تعداد 3 هزار و 121 فقره حادثه‌ساز بوده است.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه خودروهای توقیفی در این مدت 21 دستگاه بوده است،گفت: همچنین تعداد 73 دستگاه موتورسیکلت در این مدت توقیف و 204 نفر از رانندگان فاقد گواهینامه معتبر به مراجع قانونی معرفی شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط