فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

پرفروش ترین شاسی بلند چینی در بازار ایران را بشناسید

عصرخودرو: شماره ۲۴۳ هفته نامه خودرو امروز با جدیدترین اخبار صنعت خودرو ایران و جهان از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت به روی دکه خواهد رفت.

پرفروش ترین شاسی بلند چینی در بازار ایران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز قرعه به نام هاوال H6 افتاد تا این شاسی بلند چینی تازه وارد به بازار ایران به خوانندگان معرفی شود.
    از مهمترین خبرهای صنعت خودرو در کشورمان در این روزها، بحث بازگشت پژو به ایران است که خودروامروزی ها در گفتگویی با مدیرعامل شرکت ایران خودرو به این مسأله پرداخته اند.
    در کنار خبر بازگشت پژو، بحث داغ دیگر مسأله باز شدن پای شورولت به ایران است که این مورد هم در مطلبی با عنوان "بچاری پای شورولت آمریکایی ها را به تهران باز کرد" بررسی شده است.
    خریداران خودرو هم که این روزها با افزایش قیمت محصولات کره ای در بازار مواجه شده اند می توانند برای دریافت چرایی این امر مطلب "بررسی علل افزایش ناگهانی قیمت نسل جدید خودروهای کره ای در ایران" را مطالعه کنند.
    مبحث فنی این هفته نیز به پوسته موتور می پردازد و اینکه " چرا پوسته یک موتور می ترکد و راه رفع عیب آن چیست؟"
    و بالاخره در بخش اخبار جهان خودرو این هفته "پرچم دار ماسل کارهای آمریکایی" را می شناسیم و سری به "قدرتمندترین پورشه باکستر تاریخ" می زنیم و 20 تصادف تاریخ ساز که افراد معروف را به کام مرگ کشاند را مرور خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط