فونیکسریمکسبهتام

یک کشته و۷مجروح

طرفداران دو راننده پس از تصادف با تفنگ و شمشیر به جان هم افتادند

عصر خودرو : شب جمعه گذشته به خاطر لغزندگی جاده در پی بارش باران، تصادفی خسارتی در کنار یک کارخانه تولیدی واقع در بزرگراه آسیایی رخ داد.

طرفداران دو راننده پس از تصادف با تفنگ و شمشیر به جان هم افتادند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، به دنبال وقوع این حادثه 2 برادر که از خودرو پیاده شده بودند با راننده خودرودیگر به مشاجره پرداختند، اما طولی نکشید که مشاجره لفظی به دلیل عصبانیت آنی به درگیری کشید و 2 برادر، راننده دیگر را به باد کتک گرفتند. راننده مذکور درحالی که از درد به خود می پیچید با برادر و دوستانش تماس گرفت و از آن ها خواست تا به کمک او بیایند. طولی نکشید که افراد دیگری به محل وقوع تصادف رسیدند و به طرف های مقابل حمله ور شدند.

    در همین حال تعدادی از کارگران کارخانه و نزدیکان 2 برادر که در نگهبانی کارخانه تولیدی حضور داشتند نیز وارد این درگیری شدند و بدین ترتیب برق شمشیرها در تاریکی شب درخشید و صدای وحشتناک گلوله در فضا پیچید. این درحالی بود که برخی از عوامل نزاع نیز با چماق به دیگران حمله می کردند.

    در این میان ناگهان گلوله ای که از سلاح دولول شلیک شده بود به یکی از طرفین نزاع اصابت کرد و خون آلود نقش بر زمین شد. گزارش خراسان حاکی است: با شدت گرفتن درگیری مسلحانه، 2 برادر به همراه پدرشان و یکی از کارگران کارخانه از یک سو و 2 تن دیگر نیز از طرف مقابل، مجروح شدند و جوان حدود 28ساله هم که به خاطر اصابت گلوله آخرین نفس هایش را می کشید در این جنایت تاسف بار جان سپرد.

    دقایقی بعد با گزارش ماجرا به پلیس 110، بلافاصله نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدین ترتیب بررسی های پلیس با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی وارد مرحله جدیدی شد. بنابر این گزارش، در حالی که عملیات شبانه پلیس برای دستگیری عاملان نزاع با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، ماموران موفق شدند همه افرادی را که در نزاع مسلحانه منجر به قتل حضور داشتند، دستگیر کنند.

    قاضی صفائیان پس از انجام بازجویی های مقدماتی 9 متهم این پرونده را با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان گذاشت تا تحقیقات بیشتری درباره چگونگی ماجرا و ادعاهای متهمان انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو