فونیکسریمکسبهتام

تعریض محور خورموج - لاور امسال اجرا می‌شود

عصر خودرو : محور خورموج به لاور همواره یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان دشتی محسوب می‌شود که تعریض این محور امسال انجام می‌شود.

تعریض محور خورموج - لاور امسال اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محور خورموج – لاور همواره یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان دشتی محسوب می‌شود و تاکنون نیز تصادفات زیادی در این مسیر رخ داده است.

    از طرفی نیز کارخانه سیمان مند دشتی در این محدوده قرار دارد و وقتی که کارخانه سیمان مند دشتی به بهره‌برداری برسد، شاهد تردد زیادی از ماشین های سنگین در این محور هستیم که نیاز است تعریض این محور تسریع شود.

    همچنین این محور مسیر اصلی کامیون ها به منطقه دشت پلنگ در زمان برداشت محصولات کشاورزی است و تاکنون نیز حوادث زیادی در این مسیر رخ داده است.

    بنا به اعلام فرماندار شهرستان دشتی، علی رغم حجم بالای پروژه های نیمه تمام و مطالبات بالای پیمانکاران، به زودی عملیات اجرای این پروژه آغاز خواهد شد.

    تعریض محور خورموج - لاور به زودی عملیاتی می‌شود

    فرماندار شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رفع نقاط حادثه شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های اصلی بوده و در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته نیز توجه ویژه‌ای به این امر شد.

    غلامرضا مهرجو افزود: در سال گذشته 270 میلیارد ریال به راه‌های این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به گذشته رشد چند برابری داشته و با این اعتبار 19 کیلومتر از نقاط حادثه خیز شهرستان رفع شده است.

    وی بیان کرد: بحمدالله در ایام نوروز نیز شاهد کاهش تصادفات در محورهای شهرستان بودیم بطور که هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشد.

    غلامرضا مهرجو بیان کرد: در حال حاضر تعریض محورهای کاکی - بادوله، کاکی - شیخیان، ناصری به شنبه و ورودی و خروجی شهر خورموج از مهمترین پروژه های در دست اجرا در شهرستان است.

    وی از آغاز عملیات اجرایی تعریض محور خورموج لاور خبر داد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته به اتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان، 25 میلیارد ریال اعتبار اولیه به این پروژه اختصاص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

    توسعه راه‌ها در شهرستان دشتی

    نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش‌های مستمری را برای توسعه راه‌های شهرستان دشتی داشته‌ایم و در این راستا شاهد تحقق خواسته‌های مهم هستیم.

    حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی اضافه کرد: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات در نقاط مختلف کشور دارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلات یکی پس از دیگری رفع می‌شود.

    وی از توسعه راه‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر و شهرستان دشتی یاد کرد و افزود: اعتبارات خوبی در زمینه راه‌های شهرستان دشتی در سال گذشته محقق شد و امسال نیز تلاش داریم که شاهد جذب اعتبارات مناسب در این زمینه باشیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: تعریض محور خورموج لاور یکی از اولویت‌ها در زمینه توسعه راه‌ها است و امیدواریم به زودی شاهد اجرا و تکمیل این طرح مهم باشیم.

    تعریض محور خورموج - لاور در دستور کار قرار گرفت

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی نیز به خبرنگار مهر گفت: فاصله شهر خورموج تا کارخانه سیمان مند دشتی 25 کیلومتر است که تعریض آن ضروری است.

    علیرضا پور رضا افزود: از توجه ویژه فرماندار شهرستان در اختصاص اعتبارات لازم به راه‌های این شهرستان تقدیر می شود و امیداریم در سال جاری نیز عنایت ویژه‌ای به توسعه راه‌ها داشته باشد.

    وی تاکید کرد: همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا طرح‌های راه‌سازی در شهرستان دشتی با کیفیت بالایی اجرا شود و مردم بتوانند سفرهای کم‌خطرتری را در این مسیرها داشه باشند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی افزود: عملیات اجرایی تعریض محور خورموج لاور به زودی اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو