فونیکسریمکسبهتام

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین :

رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی در قزوین برگزار می‌شود

عصر خودرو : دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین گفت: رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی اواخر خرداد ماه در استان برگزار می‌شود.

رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی در قزوین برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مجید کاکاوند  اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی اواخر خرداد ماه در قالب تیمی و انفرادی در استان قزوین برگزار می‌شود که امیدواریم استقبال خوبی از این رقابت‌ها به عمل آید.

    وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی 21 و 22 خرداد ماه امسال برگزار می‌شود‌، افزود: این مسابقات با شرکت تیم‌های خارجی و تیم‌های اتومبیلرانی داخلی متشکل از تعداد زیادی از قهرمانان اتومبیلرانی برگزار می‌شود.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین با اشاره به اینکه ورزشکاران خارجی حضور چشم‌گیری در رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: تیم‌های اتومبیلرانی شرکت‌کننده در این دوره مسابقات از کشورهای همسایه همچون ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان حضور می‌یابند.

    وی با بیان اینکه رشته اتومبیلرانی در قزوین طرفداران زیادی دارد،  بیان کرد: برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی در استان قزوین سبب معرفی شدن هرچه بیشتر این رشته به جوانان و نوجوانان می‌شود.

    کاکاوند با اشاره به اینکه تقویم ورزشی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین تدوین شده است، گفت: ما امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های خود را در طول سال اجرایی می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط