فونیکسریمکسبهتام

کاهش قیمت شورولت و کادیلاک

عصرخودرو: جنرال موتورز با پیوستن به خودروسازان دیگری که امیدوارند کاهش قیمت به بهبود تقاضا کمک کند، قیمت ۴۰ مدل خودرو خود را در چین کاهش داد.

کاهش قیمت شورولت و کادیلاک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جوینت ونچر اصلی جنرال موتورز در چین قیمت 40 مدل سه برند بیوک، شورولت و کادیلاک را که در این کشور عرضه می‌شوند، بین 10 هزار یوان (1163 دلار) تا 53900 یوان (8694 دلار) کاهش داد.

    قیمت سدان لوکس کادیلاک ATS با 6.7 درصد کاهش به 418 هزار و 800 یوان رسید و قیمت شورولت کروز با موتور 1.5 لیتری 8.3 درصد کاهش یافت و 109 هزار و 900 یوان شد.

    شرکت شانگهای جنرال موتورز که سرمایه گذاری مشترک میان این خودروساز آمریکایی و سایک موتور چین است، اعلام کرد قیمتهای جدید منعکس کننده "نورمال جدید" این کشور است که عبارت مورد استفاده رهبران چین برای اشاره به کندی رشد اقتصادی است.

    خودروسازان جهانی دیگر هم در هفته‌های اخیر به کاهش قیمت در چین اقدام کرده اند که شاهد کندی رشد فروش خودرو، تشدید رقابت و موجودی بالای خودروهای فروش نرفته در انبارهای فروشندگان بوده است.

    کارشناسان صنعت می‌گویند تلاش برای حفظ سهم بازار در این کشور که بسیاری از خودروسازان روی فروش قوی و سود بالا در آن حساب باز کرده اند، ممکن است به سودآوری آنها لطمه بزند.

    شانگهای فولکس واگن که یکی از جوینت ونچرهای فولکس واگن در چین است، در آوریل به کاهش قیمت برخی از مدلها از جمله سدان اندازه متوسط لاماندو به میزان حداکثر 10 هزار یوان اقدام کرد. جوینت ونچر هوندا موتور در چین هم ماه گذشته قیمت شاسی بلند سی آر وی را به میزان حدود هشت هزار یوان کاهش داد.

    جوینت ونچر فورد موتور با چونگ کینگ چانگان اتوموبیل در آوریل اعلام کرد 10 درصد مالیات خرید برای خریداران خودروهایش را تقبل خواهد کرد.

    انتظار می‌رود رشد فروش خودرو کاهش بیشتری پیدا کند. بر پایه آمار انجمن تولیدکنندگان خودروی چین، فروش خودروهای سواری در چین طی چهار ماه اول امسال 7.7 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرد. این گروه برآوردش از رشد فروش خودرو در سال جاری را هشت درصد اعلام کرده که کمتر از 9.9 درصد در سال گذشته و 16 درصد در سال 2013 است.

    بر اساس این گزارش، شرکت مشاوره آی اچ اس اتوموتیو رشد بازار خودروی چین را هفت درصد در سال 2015 و شش درصد در سال 2016 پیش بینی کرده است.

    جنرال موتورز سال گذشته حدود 3.54 میلیون خودرو در چین فروخت که بیشتر از یک سوم حجم فروش جهانی این شرکت بود و قصد دارد حجم فروش در چین را به میزان 40 درصد تا سال 2018 افزایش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو