فونیکسریمکسبهتام

شهردار قزوین:

طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین هنوز عملیاتی نشده است

عصرخودرو: شهردار قزوین گفت: ۱۶ کمیسیون ماده پنج با حضور استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه برگزار شده است، این در حالی است که تاکنون طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین به عملیاتی نشده است.

طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین هنوز عملیاتی نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسعود نصرتی با اشاره به لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین، اظهار داشت: شهر قزوین با توجه به موقعیت و شرایط ویژه‌ای که بین سایر استان‌ها دارد، از شش ورودی برخوردار است که نابسامانی آن چالش‌ها و نگرانی‌های بسیار زیادی را به وجود آورده است.
    وی با بیان این نکته که ساماندهی ورودی‌های قزوین باید جزو مطالبات عمومی قرار گیرد، افزود: ورودی‌های شهر قزوین تنها مرتبط با شهرداری قزوین نبوده و دستگاه‌های اجرایی دیگری نیز در آن نقش دارند، از این رو روند ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین با چالش‌ها و مشکلاتی روبه رو شده است که این مشکل باید جزو مطالبات مردم قرار گیرد تا مسئولان نسبت به آن پاسخ‌گو باشند.
    شهردار قزوین با اشاره به این نکته که 16 کمیسیون ماده پنج به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین برگزار شده است، بیان کرد: 16 کمیسیون ماده پنج با حضور استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه برگزار شده است، این در حالی است که تاکنون طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین به عملیاتی نشده است.
    وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات استاندار قزوین و همچنین مشکلاتی که ورود‌های شهر قزوین برای ساکنان و مسافران دارد، ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین باید در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، در همین راستا مردم نیز این مشکل را جزو اساسی‌ترین مطالبات خود قرار دهند.
    نصرتی با اشاره به نقش رسانه در پیشبرد اهداف مدیریتی در شهر قزوین، تاکید کرد: متاسفانه امروزه برخی از مسئولان سلیقه‌های شخصی خود را در مدیریت شهری وارد می‌کنند، بنابراین رسانه‌های گروهی استان قزوین می‌تواند به عنوان چشم و گوش مردم، مطالبات عموم را در جامعه انعکاس دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو