فونیکسریمکسبهتام

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس

یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز از ساعت ۱۵ روز شنبه

عصرخودرو: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس، از یکطرفه شدن این محور و محور هراز از ساعت ۱۵ روز شنبه تا بامداد روز یکشنبه خبر داد.

یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز از ساعت ۱۵ روز شنبه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک خودروها در مسیر کرج به چالوس از ابتدای این محور تا تونل شماره 7 نیمه سنگین است.
    وی با توصیه به شهروندانی که قصد مسافرت به شهرهای شمالی را دارند، از آن‌ها خواست تا برای سفر خود از محورهای هراز و فیروزکوه که از بار ترافیکی سبک‌تری برخوردارند استفاده کنند.
    یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز از ساعت 15 روز شنبه
    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا پرداخت و گفت: در محور کرج به چالوس تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
    رحمانی ادامه داد: در همین محور از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه، تردد از 15 کیلومتر بالاتر از مرزن‌آباد تا کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
    وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی محور هراز نیز گفت: در محور هراز نیز از ساعت 13 روز شنبه 26 اردیبهشت، تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت، تردد انواع وسائل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع اعلام شده است.
    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس این برنامه‌ریزی، تردد در این مسیر از ساعت 15 روز شنبه 94/2/26 تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت، از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.
    ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در محورهای هراز و فیروزکوه
    رحمانی با بیان اینکه ممنوعیت تردد انواع تریلر به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 که روز چهارشنبه 94/2/23 اجرایی شده است تا روز شنبه 26 اردیبهشت در مسیر تهران به قائم شهر و بالعکس ادامه خواهد داشت، گفت:‌ علاوه بر این محدودیت، محدودیت تردد انواع کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فیروزکوه نیز از ساعت 6 صبح تا 24،‌ تا پایان روز شنبه برقرار است.
    وی ادامه داد: در همین راستا، تردد انواع کامیون و تریلر به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور قدیم رشت به قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز از ساعت 8 تا 23 روز شنبه 26 اردیبهشت، ممنوع است.
    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان تردد هرگونه موتورسیکلت از محورهای هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان و تهران - سمنان - مشهد را تا پایان روز شنبه 26 اردیبهشت ممنوع اعلام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو