فونیکسریمکسبهتام

با حضور جمعی از مسئولان

فاز دوم پل روگذر شهید نوری ساری افتتاح شد

عصر خودرو : فاز دوم پل روگذر سردار شهید نوری ساری در منطقه ذغال‌چال با حضور جمعی از مسئولان بازگشایی شد.

فاز دوم پل روگذر شهید نوری ساری افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، شنبه‌شب با حضور جمع زیادی از مسئولان و مردم شهرستان ساری، فاز دوم پل روگذر سردار شهید علیرضا نوری با هدف کاهش بار ترافیکی و ایمنی در عبور و مرور منطقه ذغال‌چال این شهرستان به بهره‌برداری رسمی رسید.

    فاز نخست این پروژه که یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه ذغال‌چال شهرستان ساری بوده است، سرانجام پس از 35 سال، در سال گذشته با صرف بیش از 14 میلیارد تومان افتتاح شد.

    به گفته شهردار ساری، مشارکت و همراهی مردم ساری در افتتاح پروژه‌های شهرداری این شهر شایسته قدردانی است؛ به‌طوری که می‌توان گفت همه این پروژه‌ها با مشارکت مردم تامین شده است و نقش کمک‌های دولتی برای بهره‌برداری از آنها نزدیک صفر است.

    مهدی عبوری یکی از شاخصه‌های مهم پل روگذر شهید نوری را سرعت، دقت و کیفیت ممتاز عنوان و خاطرنشان کرد: معتقدیم که ماندگاری هر پروژه‌ای مهم‌ترین کار ماست؛ زیرا مردم باید طعم شیرین بهره‌برداری از خدمات شهری را در آیندگان خود نیز احساس کنند.

    وی بیان کرد: فاز دوم پل سردار شهید نوری منطقه ذغال‌چال ساری به طول 520 متر با صرف 13.5 میلیارد تومان توسط یک شرکت بومی و با اهتمام ویژه در مدت کمتر از 6 ماه ساخته شده است.

    شهردار ساری با اشاره به اهمیت فضای سبز و وجود پارک‌ها در روحیه شهروندان، اظهار کرد: بوستان ملل ساری یکی از نمونه‌های بارز خدمات شهری به شهروندان است که کمتر از سه‌ماه ساخته شد و در نظر داریم با حمایت و مشارکت مردم ساری، در آینده‌ای نزدیک، یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های کشور را نیز در این شهر بسازیم.

    عبوری با بیان اینکه ساخت‌وساز پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری به‌سرعت در حال انجام است، گفت: یکی از اهداف مهم شهرداری و مجموعه شورای شهر ساری این است که فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری در راستای جذب توریست و کمک به اقتصاد مرکز استان مازندران باشد، لذا در انتخاب مکان و نحوه ساخت‌وساز آنها با جدیت و حساسیت وارد عمل شدیم تا بهترین بازدهی را داشته باشند.

    وی با اشاره به برخی کارشکنی‌ها در مسیر فعالیت‌های شهرداری ساری، افزود: روند شتابان فعالیت‌های خود را با قوت ادامه می‌دهیم زیرا بزرگ‌ترین سرمایه ما، شهروندان ساروی هستند و به این سرمایه‌ها نیز افتخار می‌کنیم.

    شهردار ساری در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 13 پروژه عمرانی در شهر ساری افتتاح یا آغاز به‌کار شده‌اند که حاصل مشارکت مردم با شهرداری و شورای اسلامی این شهر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو