فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم گرمسار در مجلس:

۳۰ کیلومتر از مسیر تهران - مشهد در گرمسار تعریض می‌شود

عصر خودرو : نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از اتمام عملیات تعریض بخشی از مسیر مواصلاتی تهران ـ مشهد تا خردادماه امسال خبر داد.

۳۰ کیلومتر از مسیر تهران - مشهد در گرمسار تعریض می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، غلامرضا کاتب ‌در نشست بررسی پروژه‌های راه شهرستان گرمسار در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این مسیر به طول 30 کیلومتر در حال احداث بوده و تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    وی افزود: این پروژه تعریض از عبدل‌آباد به سمت ایوان‌کی گرمسار در مسیر جاده تهران - مشهد هم‌اکنون در حال اجرا است.

    عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به اینکه این تعریض جاده 30 کیلومتری در ورودی شهر ایوان کی در حال اجرا است عنوان کرد: با توجه به حجم فعالیت، این پروژه قرار است تا پایان خردادماه امسال به صورت 3 بانده انجام شود.

    کاتب با اشاره به هزینه انجام شده در بخش پروژه‌های راه سازی شهرستان گرمسار گفت: در سال 93 بیش از 990 میلیارد ریال برای حوزه راه شهرستان گرمسار هزینه شده است.

    وی با اشاره به اهمیت افتتاح فاز نخست آزاد راه حرم تا حرم( آزادراه قم ـ گرمسار) افزود: آزادراه قم - گرمسار به عنوان فاز نخستپروژه حرم تا حرم بسیار در کشور حائز اهمیت بود که در سال گذشته به بهره برداری رسید.

    نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد جاده دسترسی گرمسار - سیمین دشت - فیروزکوه در سال 94 جزو برنامه‌های عملیاتی در شهرستان گرمسار است گفت: جاده دسترسی گرمسار - سیمین دشت - فیروزکوه که به‌نوعی گرمسار را با مسافتی حدود 80 کیلومتر به شمال کشور متصل می‌کند.

    کاتب از پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد جاده گرمسار - سیمن دشت - فیروزکوه خبر داد و افزود : مجموع طول این جاده که در دو استان سمنان و تهران واقع شده، 80 کیلومتر بوده که تنها 22 کیلومتر آن در استان سمنان قرار دارد.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است ابراز امیدواری کرد که فاز مربوط به استان سمنان این پروژه تا در اواخر امسال به بهره‌برداری برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو