فونیکسریمکسبهتام

استاندار قم خواستار شد

تسریع در عملیات پروژه متروی قم به‌عنوان زیرساخت مهم حمل و نقل شهری

عصر خودرو : استاندار قم پروژه‌های مترو و منوریل را به‌عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان قم مورد توجه قرار داد و افزود: مترو به عنوان یک زیرساخت ضروری در حمل و نقل درون‌شهری باید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

تسریع در عملیات پروژه متروی قم به‌عنوان زیرساخت مهم حمل و نقل شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از معاونت عمرانی استانداری قم ضمن دریافت گزارشات مسائل عمرانی، طی سخنانی بر تلاش همه دستگاه‌های مدیریت شهری برای پیشرفت و توسعه استان قم تاکید کرد.

    استاندار قم با اشاره به وظیفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مبنی بر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: این معاونت به عنوان مغز متفکر استان در زمینه مسائل عمرانی باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

    وی با بیان اینکه نگاه فراملی به قم وجود دارد، این شهر را خاستگاه انقلاب و مرکز جهان تشیع عنوان و خاطرنشان کرد: حضور سالانه 20 میلیون زائر در این شهر گواه نگاه ویژه ملت ایران به این استان است.

    نماینده عالی دولت در استان پروژه‌های مترو و منوریل را به‌عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان قم مورد توجه قرار داد و افزود: مترو به‌عنوان یک زیرساخت ضروری در حمل و نقل درون‌شهری باید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

    صالحی‌منش در ادامه توسعه همه‌جانبه استان را مستلزم رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قم دانست و با بیان اینکه این امر نیازمند ارائه ضمانت‌های لازم به سرمایه‌گذاران برای تسهیل در سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: شهرداری قم باید بیش از پیش به روان‌سازی امور توجه داشته باشد.

    استاندار قم همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت و سالیانه در معاونت عمرانی تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت داشتن هدف مشخص و مجاهدت برای دستیابی به آن، شهری در خور شأن کریمه اهل بیت(ع) ایجاد خواهیم کرد.

    وی مسئله صنوف مزاحم و مشاغل کاذب را نیز از دیگر معضلات استان قم عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با ساماندهی این صنوف شاهد زیباسازی سیما و منظر قم در آینده نزدیک باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو