فونیکسریمکسبهتام

محور هراز تا ۱۱ خرداد مسدود است

عصر خودرو : انسداد محور هراز به‌دلیل اجرای عملیات راهسازی تا ۱۱ خردادماه ادامه دارد.

محور هراز تا ۱۱ خرداد مسدود است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محور هراز به عنوان اصلی ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی در توسعه محورهای اتصالی به شمال کشور همچنان مراحل آماده سازی در راستای چهار بانده شدن را طی می کند و این موضوع باعث شده این محور مواصلاتی تا اواسط خرداد ماه مسدود باقی بماند.

    سید حمید حسینی رئیس روابط عمومی اداره‎کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه مسدود بودن محور هراز همچنان ادامه دارد گفت: این محور از 11 اردیبهشت مسدود است و تا یازدهم خردادماه نیز تداوم دارد.

    وی ادامه داد: انسداد این محور از شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 21 تا پنج بامداد ادامه دارد که در ایام تعطیل عملیات راهداری متوقف و جریان عادی رفت‎ و آمد در آن برقرار است.

    رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت : در روزهای انسداد این محور رانندگان وسایل نقلیه می توانند ضمن رعایت همه نکات ایمنی و با احتیاط از طریق دیگر محورهای ارتباطی استان تردد کنند.

    مرکز اطلاعات راههای استان نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط