فونیکسریمکسبهتام

در صدو پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر مطرح شد

تذکر به شهردار تهران در خصوص سرنوشت زمین مترو در خیابان پیروزی

عصر خودرو : عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به تاخیر در اجرای احداث مجتمع ایستگاهی مترو در خیابان پیروزی نبش خیابان طبسی، گفت: علیرغم این که قرار بوده این زمین در اختیار مترو قرار گیرد مشخص نیست چرا در اجرای این پروژه تعلل صورت می‌گیرد.

تذکر به شهردار تهران در خصوص سرنوشت زمین مترو در خیابان پیروزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محسن سرخو در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: من دو تذکر به شهردار تهران دارم که به اجمال آن را بیان می‌کنم.

    وی تصریح کرد: یکی اینکه قطعه زمینی واقع در خیابان پیروزی نبش طبسی به مساحت 2528 متر مربع با کاربری مسکونی به شرکت مترو تحویل داده شده بود که مجتمع ایستگاهی مترو در این منطقه احداث شود.

    سرخو بیان داشت: به همین منظور 16 میلیارد تومان نیز قرار بود به حساب مترو واریز شود که سوال این است که آیا این رقم واریز شده است یا خیر؟

    عضو شورای شهر تهران، بیان داشت:‌ دستور نقشه این مجتمع ایستگاهی توسط شهرداری منطقه 13 صادر شده است و قرار شده این مجتمع ایستگاهی در 46 واحد تجاری و 22 واحد اداری در مساحت زیربنای 11 هزار مربع ساخته شود.

    سرخو با اشاره به عدم اجرای این پروژه و تاخیر در آن، گفت: در این زمینه شهردار تهران علت تاخیر را توضیح  بدهد که سرنوشت این زمین چه شده است که آیا به شرکت مترو واگذار شده است یا خیر.

    وی همچنین با اشاره به تاخیر در فعالیت شورایاران در دوره جدید، گفت: در این زمینه در چند ماه گذشته شورایاری‌ها تذکرات متعددی را به صورت شفاهی و کتبی به اعضای شورای شهر مطرح کردند که امیدواریم هر چه زودتر شرایطی فراهم شود تا این افراد فعالیت خود را آغاز کنند.

    وی گفت: در حال حاضر سراهای محلات در اختیار شورایاری‌ها قرار نگرفته است و امیدوارمی با توجه با برگزاری انتخابات با شکوه و بی‌نظیر شهروندان تمهیدات لازم برای فعالیت شورایاری‌ها فراهم شود.

    سرخو همچنین با اشاره به فعالیت هیات امنا در محلات گفت: این کار از نظر شکلی مشکل دارد که  امیدواریم بستری فراهم شود تا مصوبه شورا در این خصوص اصلاح و بازنگری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو