فونیکسریمکسبهتام

بقیه مسیر همچنان مسدود است

تردد در محور هراز تا پلور امکان‌پذیر شد

عصرخودرو: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز تا پلور امکان‌پذیر شد؛ اما بقیه مسیر همچنان مسدود است.

تردد در محور هراز تا پلور امکان‌پذیر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهران کرانیان دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: محور هراز از سه‌شنبه‌شب به علت ریزش شدید کوه در 40 کیلومتری شهر آمل در استان مازندران مسدود شده است و انسداد این محور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
    وی ادامه داد: بعد از اعلام مسدود بودن محور هراز با نصب بر نوشته و تابلوهای هشداردهنده، تابلوهای پیام‌رسان بین جاده‌ای، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و . . . آگاهی‌های لازم در این خصوص به هم‌وطنان داده شده است.

    کرانیان ادامه داد: با هماهنگی پلیس راه ناجا و با توجه به روستاهای زیادی که در این محور وجود دارد، با استقرار اکیپ‌های پلیس در نقاط مختلف جاده، تردد تا منطقه پلور را برای ساکنان این مناطق برقرار کرده‌ایم و رانندگان می‌توانند تا پلور تردد داشته باشند.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: به علت مسدود بودن محور هراز، بار ترافیکی به جاده فیروزکوه منتقل شده و در حال حاضر، شاهد ترافیک پرشمار و نیمه‌سنگینی در این محور هستیم که در زمان‌ها و مکان‌های خاصی این ترافیک سنگین‌تر می‌شود.

    کرانیان بیان داشت: تمام توان خود را برای آمد و شد آسوده مسافران در این محور می‌گذاریم؛ همچنین در محور امام رضا (ع) شاهد ترافیکی روان و عادی هستیم.
    وی ادامه داد: امروز با توجه به انتقال بار ترافیکی به محور فیروزکوه، تردد کفی را در این محور ممنوع اعمال کرده‌ایم و از ساعت 6 صبح تا 12 شب از ورود کفی به این جاده جلوگیری به عمل می‌آید؛ همچنین روز جمعه، ممنوعیت تردد کامیون‌های کشنده و کامیون را از ساعت 6 صبح تا 12 شب در محور فیروزکوه شاهد خواهیم بود.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تاکنون حادثه چشم‌گیر، سنگین و قابل بیانی در محورها رخ نداده است، گفت: توصیه می‌شود با توجه به مسدود بودن محور هراز، رانندگان به سمت این جاده نیایند و به در بسته برنخورند و مجبور به طی مسیر بازگشت شوند.

    کرانیان اضافه کرد: با توجه انتقال بار ترافیکی هراز به محور فیروزکوه، راه جایگزین گنجایش بار ترافیکی بالا را ندارد و به‌تدریج ترافیک پرشمار و فشرده‌تر می‌شود؛ پس رانندگان با صبر و شکیبایی، همکاری با پلیس، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی این مسیر را باید با سلامت طی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو