فونیکسریمکسبهتام

سه محور مواصلاتی در گیلان چهارخطه می شود

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با تاکید بر ضرورت ارتقاء و توسعه راه های استان گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی و سازمان مدیریت برامه و بودجه، سه محور در گیلان چهارخطه می شود.

سه محور مواصلاتی در گیلان چهارخطه می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی خاوری با بیان اینکه شش طرح عمرانی در حوزه راهسازی برای اجرایی شدن از طریق ماده 56 به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد شده است، اظهار کرد: از این تعداد موافقت سه پروژه برای اجرا از طریق ماده 56 از سازمان مدیریت برنامه و بودجه گرفته شد.

    وی افزود: چهار خطه شدن پروژه های سیاهکل - بازکیاگوراب، انزلی - رضوانشهر و سراوان - شفت از جمله این پروژه ها هستند که موفق به دریافت موافقت سازمان مدیریت برنامه و بودجه شدند. 

    خاوری با اشاره به اساس ماده 56 گفت: این ماده بر اساس جذب مشارکت سرمایه گذار استوار است و سرمایه گذار منابع مالی پروژه را تامین و پروژه را اجرا می کند و در دوره مشخصی دولت اصل سود و فرع را به سرمایه گذار برمی گرداند.

    این مسئول با اشاره به اهمیت این محورها اظهار کرد: پروژه چهار خطه کردن راه سیاهکل- بازکیاگوراب از پروژه های بزرگ راهسازی در استان به شمار می رود که با توجه به نیاز ضروری شهرستان در ارتقاء سطح زیر ساخت استان و شهرستان سیاهکل، از اهمیت خاصی برخوردار است.

    وی ادامه داد: با چهار خطه کردن این محور، شهرستان سیاهکل در آینده نزدیک از بن بست خارج شده و به یکی از شاهراه های اصلی استان تبدیل می شود.

    خاوری چهار خطه کردن محور انزلی- رضوانشهر را با توجه به فعالیت منطقه آزاد انزلی و ترانزیت کالا از این بندر در کاهش بار ترافیکی مسیر، مهم توصیف کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درباره چهار خطه کردن محور شفت- سراوان نیز گفت: این محور یکی از طرح های زیربنایی استان در بخش حمل و نقل جاده ‌ای محسوب می شود که چهار خطه شدن آن ضمن تاثیر در کاهش و روان‌ سازی ‌بار ترافیکی منطقه، به عنوان کنارگذر جنوب غربی مرکز استان در هدایت ترافیک سنگین جنوب به سمت غرب گیلان و بالعکس ایفای نقش می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو