فونیکسریمکسبهتام

نصب ۱۵ دوربین کنترل ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران

عصر خودرو : سرپرست شهرداری قم با اشاره به اقدام شهرداری برای کنترل ترافیک در اطراف مسجد جمکران گفت: برای تقویت مدیریت هوشمند ترافیکی ۱۵ دوربین ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران نصب شده است.

نصب ۱۵ دوربین کنترل ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»به نقل از تسنیم، مجید متین‌فر صبح امروز با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهارداشت: شهر قم با توجه به خصوصیت خود پذیرای زائران زیادی است و در طول سال مناسبت‌های زیادی را داریم.

    سرپرست شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال شاهد تقارن ایام نیمه شعبان و 15 خرداد هستیم، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این ایام صورت گرفته است.

    وی گفت: برخی رسانه‌ها ابراز نگرانی‌هایی را در مورد نحوه برگزاری مناسب این مراسم داشته‌اند که اعلام می‌کنیم شهرداری همه فعالیت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم را انجام داده است و مشکلی وجود ندارد.

    متین‌فر با اشاره به اینکه 10 کمیته و 12 ستاد برای برگزاری این مراسم با محوریت شهرداری مناطق در نظر گرفته شده‌است، بیان کرد: آماده‌سازی و تجهیز پارک سوارهای اطراف جمکران به میزان 140 هکتار از دیگر فعالیت‌هایی است که در این زمینه انجام شده است.

    سرپرست شهرداری قم بیان اینکه با توجه به شراط جوی تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است، گفت: تجهیز سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات است که به میزان 20 درصد بیش از سال گذشته افزایش یافته است.

    وی با اشاره به اقدام شهرداری برای کنترل ترافیک خاطرنشان کرد: برای تقویت مدیریت هوشمند ترافیکی 15 دوربین ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران نصب شده است.

    متین‌فر با اشاره به اینکه نصب دوربین‌ها در اطراف مسجد مقدس جمکران نقطه عطفی در نظارت و کنترل ترافیک است، بیان کرد: براساس جلساتی که با شورای تأمین و نیروی انتظامی داشته‌ایم امنیت هم با این دوربین‌ها کنترل می‌شود.

    سرپرست شهرداری قم با اشاره به سایر اقدامات شهرداری برای برگزاری هرچه بهتر ایام نیمه شعبان در قم اظهار داشت: نرده گذاری پارک سوار و پارکینگ ها، تامین روشنایی، نصب بنر برای اطلاع رسانی زائران، تشکیل ستاد گمشدگان، نصب پلاکارد، تعیین مراکز تامین مواد غذایی، استقرار تانکرهای آب، آماده باش 10 جایگاه سوخت گاز، تامین امنیت ایستگاه‌های صلواتی، آذین بندی سطح شهر و آماده سازی بوستان‌ها از سایر اقداماتی است که صورت گرفته است.

    وی با اشاره به انجام طرح جمع آوری متکدیان با کمک 16 اکیپ بیان کرد: لکه گیری مسیرهای منتهی به جمکران، تجهیز مسجد واقع در خیابان پیامبر اعظم (ص) و بازگشایی بلوار شهید کبیری که قرار بود در چندماه آینده بازگشایی شود نیز از فعالیت‌های شهرداری قم در ایام نیمه شعبان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو