فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس :

کمربندی فیروزآباد تا ۳ ماه آینده تکمیل می‌شود

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از تکمیل پروژه کمربندی فیروزآباد تا ۳ ماه آینده خبر داد.

کمربندی فیروزآباد تا ۳ ماه آینده تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، هوشنگ عشایری از تکمیل پروژه کمربندی فیروزآباد تا 3 ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: 10 کیلومتر جاده فیروزآباد_ کوار نیز امسال تکمیل می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه 12 کیلومتر از پروژه راه‌سازی جاده فیروزآباد به قیر نیز امسال به اتمام می‌رسد افزود: در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راهسازی شهرستان فیروزآباد مقرر شد برای تسریع در عملیات ساخت جاده فیروزآباد به فراشبند بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

    وی با اشاره به اینکه پروژه راهسازی کوار _ فیروزآباد در مجموع با 130 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود خاطرنشان کرد: جاده کوار _ فیروزآباد نیز در مجموع با 20 میلیارد تومان اعتبار و جاده فراشبند _ فیروزآباد نیز به 30 میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

    عشایری با اشاره به اینکه تاکنون 30 میلیارد تومان اعتبار برای این سه پروژه هزینه شده است گفت: با توجه به موقعیت منطقه پارس جنوبی و اهمیت تامین دسترسی سریع و ایمن به مناطق مرکزی محور عسلویه_ جم، فیروزآباد _ کوار و شیراز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر اتصال عسلویه به مرکز کشور مورد توجه است.

    وی عنوان کرد: به منظور تکمیل کریدور بزرگراهی محور عسلویه_ جم، فیروزآباد_ کوار و شیراز عملیات راهسازی قطعات 1 و 2 باند باند دوم شیراز فیروزآباد _ جم و همچنین بزرگراه 4 خطه کنارگذر فیروزآباد در دست اقدام است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس درباره مشخصات باند دوم بزرگراه کوار_ فیروزآباد_ جم گفت: طول کل مسیر 216 کیلومتر است که 98 کیلومتر آن در دست اجرا است و در مجموع برای اتمام پروژه 3 هزار و 580 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    وی با بیان اینکه 14 کیلومتر این مسیر به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: اعتبار مصوب این پروژه امسال 100 میلیارد ریال است و در سال گذشته نیز 61 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه پرداخت شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو