فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی :

تعمیرکار خودرو از شدت سوختگی جان خود را از دست داد

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تعمیرکار یک خودرو در چهاردانه از شدت سوختگی ناشی از آتش‌گرفتن خودروی در حال تعمیر جان خود را از دست داد.

تعمیرکار خودرو از شدت سوختگی جان خود را از دست داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 9:51 امروز آتش‌سوزی دریک مکانیکی واقع در محله چهاردانگه به سامانه 125 اعلام و علی‌‌رغم اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی سازمان بود اما 3 ایستگاه به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد.

    وی ادامه داد: در یک مکانیکی حدوداً 12 متری یک دستگاه وانت روی چال سرویس قرار داشت و یکی از تعمیرکاران داخل چاه و دیگری کنار چاه مشغول فعالیت بودند که ناگهان خودرو شعله ور شد و تعمیرکاران در محل حادثه محبوس شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها هر دو نفر را که حدوداً 40 ساله بودند از محل حادثه خارج کردند اما متأسفانه کارگر داخل چاه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد و نفر دوم نیز که دچار سوختگی بود تحویل عوامل اورژانس شد. آتش‌نشان‌ها محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و عملیات در ساعت 10:22 به پایان رسید.

    وی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 10:13 امروز حادثه آوار در محله تهران پارس، خیابان 218 غربی به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در زمینی به وسعت 300 متر مربع که در مرحله گودبرداری قرار داشت، ساختمان واقع در ضلع شرقی زمین تخریب شد و دو نفر از ساکنان آن زیر آوار گرفتار شدند.

    ملکی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها عملیات را آغاز و در دقایق اولیه خانم جوان 22 ساله را خارج کردند. این فرد تحویل عوامل اورژانس شد و اعلام کرد فرد دیگری زیر آوار است، در حالی که اثری از وی نبود آتش‌نشان‌ها عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند مرد 28 ساله‌ای که میان آهن‌ها گرفتار شده بود را در یک عملیات حساس رها کنند و تحویل عوامل اورژانش دهند. خوشبختانه این فرد زنده بود و عملیات در ساعت 14:29 به پایان رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو