فونیکسریمکسبهتام

هراز و چالوس یکطرفه شد

عصر خودرو : تردد خودروها از محور چالوس تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد و در محور هراز تا ساعت ۳ بامداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

هراز و چالوس یکطرفه شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکرشده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌ روال عادی درجریان است. در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1427 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روزقبل 13.2 درصد کاهش را نشان میدهد.

    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 11 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 وکمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع میتوانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

    محدودیت های ترافیکی تا شنبه 16 خرداد ماه  94

    موتورسیکلت:

    1.1.تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد ماه تا ساعت24 روز جمعه 15 خردادماه 94 از محورهای کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین-رشت، تهران-سمنان-مشهد، ساوه-همدان و بالعکس ممنوع است.

    سواری:

    2.1.تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 7 روز چهارشنبه 13 خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 7 روز چهارشنبه 13 خردادماه ازکرج تا دزبن به صورت یکطرفه خواهد بود.

    2.2. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 4 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 4 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از  مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    2.3. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت  3 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت14:00 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

    3.نقلیه سنگین(به استثنائ حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی) :

    3.1.درمحور کندوان: تردد کلیه تریلرها، کامیونها وکامیونت‌ها کماکان ممنوع است.

    3.2.درمحور هراز:تردد کلیه تریلرها، کامیونها وکامیونت‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

    3.3.درمحور فیروزکوه:تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد ماه  تا ساعت 6 روز شنبه 16 خردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع میباشد.

    4.محورهای آزادراه قزوین-کرج، قزوین-زنجان و محور قدیم قزوین-رشت :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی  و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 12 خردادماه و همچنین از ساعت6 تا 24 روزهای چهارشنبه وجمعه 13 و 15 خرداد ماه از محورهای فوق ممنوع بوده و ضمنا تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزاد راه قزوین-رشت نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

    5.محور آستارا-اردبیل :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت7 تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه 13و15 خرداد ماه از آستارا به اردبیل و بلعکس ممنوع است.

    6.محور اردبیل-سرچم :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 13و14 خرداد ماه از اردبیل به سرچم و بلعکس ممنوع است.

    7.محورهای استان قم :

    تردد کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین از ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 14 خردادماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) از پل حسن آباد به سمت تهران در باند شرقی آزاد راه قم-تهران ممنوع است.

    تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 روز سه شنبه 12خردادماه الی ساعت 24 روز پنج شنبه 14 خردادماه از محورهای قدیم اصفهان-قم(محور نیزار)، سلفچگان-قم، قدیم تهران-قم از پل قاسم آباد(بالاتر از پاسگاه حسن آباد) تا جاده جعفریه(از زیر پل آوه) و بلعکس، آزاد راه گرمسار-قم حدفاصل چرمشهر به قم و آزاد راه کاشان-قم از تقاطع آزاد راه قم-گرمسار(کیلومتر 5 اتوبان قم-کاشان) به سمت قم ممنوع است.

    کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) که از استان های مرکزی و اصفهان به طرف تهران در حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان-ساوه-تهران وبلعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

    .کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور(هرمزگان-سیستان وبلوچستان-کرمان-یزد) به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از مسیر اتوبان کاشان-قم(5کیلومتری قم) و در ادامه از آزاد راه قم-گرمسار به تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.
    .محور آزاد راه گرمسار-قم :

    تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد ماه الی ساعت 24 روز پنج شنبه 14 خرداد ماه در باند مسیر گرمسار به قم ممنوع است.

    تبصره: پلیس راه استان های قم، سمنان و تهران شرق موظفند از ورود این قبیل وسایل نقلیه از مبدا و طول حوزه استحفاظی خود به داخل آزاد راه ممانعت به عمل آورند.

    9.محورهای دلیجان-نراق-کاشان، قدیم ساوه-همدان، ساوه-بوئین زهرا:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 17 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 14، 13و 15 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    10.محور بجنورد-چمن بید-جنگل گلستان –گرگام-گلوگاه وبالعکس:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 14، 13و 15خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    11.محورهای اهواز-هفتگل-ایذه-دهدز-شهرکرد، شوشتر-دزفول و ماهشهر-هندیجان-دیلم:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 روز سه شنبه 12 خردادماه الی ساعت 24 روز جمعه 15خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

    1- آزادراه چالوس– مرزن آباد، مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تاطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد– چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می گردد.

    2-محورفرعی شمشک-دیزین، واقع دراستان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدودوتردد از محورکرج– گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

    ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

    1-محور زاهدان ـ بم، واقع در استان کرمان، از 16 خرداد تا 30 خرداد ماه 94، از ساعت 7 تا 17،   به دلیل اجرای عملیات نصب درز انبساط پل روگذر تقاطع راه آهن، حدفاصل کیلومتر 202+10، مسدود و تردد از باند مجاور انجام می گردد.

    الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

    1-محورکرج- چالوس(کندوان)، واقع در استان های البرز و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم ازتریلر، کامیون و کامیونت ها تااطلاع بعدی ممنوع است.

    2-محورهراز، واقع دراستان های تهران و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم ازاتوبوس، تریلر، کامیون و کامیونت ها تااطلاع بعدی ممنوع است.

    ب) سایر محورها:

    -در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی میگردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

    محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    تهران و محورهای منتهی به آن:

    1-آزادراه تهران ـکرج ـ قزوین:

    الف -آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران(باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 24 فروردین تا24 شهریور، روزهای شنبه تا  سه شنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی  و روزهای  12، 13، 14، 15، 16 خرداد و 16، 17، 18، 19، 27، 28، و 29 تیر و 20 مرداد،   به دلیل اجرای عملیات درز گیری و روکش آسفالت، حدفاصل  پل حصارک تا تیر 200، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام میشود.

    ب -آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین(باند شمتا)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 24 فروردین تا24 شهریور، روزهای شنبه تا  سه شنبه هر هفته  از ساعت 23:30  تا 4:30 بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی  و روزهای  12، 13، 14، 15، 16 خرداد و 16، 17، 18، 19، 27، 28، و 29 تیر و 20 مرداد،   به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل  تیر 200  تا پل حصارک ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام میشود.

    2-آزادراه تهران ـ ساوه (باند رفت و برگشت)، واقع در استان تهران، از مورخ 30 فروردین تا 31 تیر ماه 94، روزهای شنبه تا  چهارشنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 16 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ،   به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل  پل رودخانه شور تا آزادگان، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام میشود.

    3 -آزادراه تهران ـ قم، واقع در استان تهران، از مورخ 30 فروردین تا31 تیر ماه 94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 16 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی ،   به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل  پل نعلبندان تا عوارضی تهران، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام میشود.

    4 -بزرگراه تهران ـ فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ 10 اردیبهشت  94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام میشود.

    5 –محور هراز، واقع در استان تهران، از مورخ 14 اردیبهشت 94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام میشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو