فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر همدان :

تقاطع‎های غیرهمسطح پیامبر اعظم و شهید قهاری همدان سال ۹۴ افتتاح می‌شود

عصر خودرو: رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر همدان افتتاح تقاطع‎های غیرهمسطح پیامبر اعظم و شهید قهاری خبر داد و گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی شهرداری براساس پیشرفت فیزیکی اولویت‌بندی شود.

تقاطع‎های غیرهمسطح پیامبر اعظم و شهید قهاری همدان سال ۹۴ افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی رحیمی فر  درباره اعتبارات عمرانی شهرداری همدان اظهار داشت: اعتبارات عمرانی شهرداری همدان پاسخگوی بخشی از نیازها و نه تمامی نیازهاست اما یک برنامه موفق برنامه‌ای است که قابلیت اجرایی داشته باشد.

    وی اعتبارات عمرانی شهرداری همدان در سال 94 را 388 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به منابع مالی شهرداری و رکود ساخت و ساز در شهر همدان تحقق اعتبارات عمرانی دشوار است ولی امیدواریم برنامه‎ریزی دقیقی در این زمینه از سوی شهرداری همدان صورت گیرد.

    وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان باید براساس پیشرفت فیزیکی اعتبارات عمرانی را تخصیص دهد، عنوان کرد: انتظار می‏رود شهرداری همدان بها توجه به محدودیت منابع اعتباری، تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا را در اولویت قرار دهد.

    رحیمی فر با اشاره به اینکه باید قبول کرد که تحقق بودجه شهرداری همدان در سال 94 به سبب کاهش درآمد صدور پروانه ساختمانی دشوار است، گفت: پروژه‌ها طوری تعریف شده تا بتوان آنها را به بهره‌برداری و فرجام رساند.

    عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: اعتباری که در بخش عمرانی پیش‌بینی شده تا اندازه‌ای نیاز شهر را تامین می‌کند و بخشی از درآمدهای حاصل برای انجام کارهای عمرانی در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.

    وی با بیان اینکه تحقق اهداف در زمینه جذب سرمایه‎گذاری بسیاری از مشکلات شهرداری را برطرف می‎کند، عنوان کرد: پروژه میدان میوه و تره‌بار از جمله پروژه‌های مهم شهرداری همدان است که با مشارکت بخش خصوصی باید اجرایی شود.

    رحیمی فر عنوان کرد: براساس هدفگذاری صورت گرفته امیدواریم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری و پیامبر اعظم براساس برنامه زمان‌بندی به ترتیب مهرماه و پایان تیر ماه به بهره‌برداری برسند.

    رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر همدان تاکید کرد: همچنین عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به زودی آغاز شده و تقاطغ غیرهمسطح غدیر(فرهنگیان) نیز تکمیل می‎شود.

    وی درباره روند انتخاب پیمانکاران پروژه‎های عمرانی شهرداری همدان نیز گفت: برای انتخاب پیمانکاران قانون خاصی داریم و براساس آن انتخاب می‌شوند، شورا بر چگونگی روند انتخاب پیمانکار و برگزاری مناقصه نظارت دارد ولی فرآیند قانونی واگذاری پروژه‌ها به شهرداری واگذار شده است.

    رحیمی فر با اعلام اینکه استان همدان دارای پیمانکاران توانمندی است، گفت: پیمانکاران استان همدان دارای توان فنی و اجرایی مطلوبی هستند که باید از آن استفاده شود ولی واگذاری پروژه‎های شهرداری همدان در عرصه‎ای رقابتی صورت می‏‌گیرد که پیمانکاران بومی باید توان رقابت خود را افزایش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو