فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۴ (۲)

تنوع نمایشگاه شیراز به کمک رکود بازار می آید

عصر خودرو: نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: امیدواریم خودرو سازان با ارائه سبد محصولات متنوعی که دارند در نمایشگاه خودرو شیراز از مزیت حضور در این نمایشگاه بهره مند و پاسخگوی سلایق مختلف مردم باشند.

تنوع نمایشگاه شیراز به کمک رکود بازار می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    جعفر قادری در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرخودرو» در رابطه با برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز گفت: استان فارس با داشتن زیربنای مناسب اقتصادی و سرمایه گذاری ظرفیت های فراوانی برای حضور خودروسازان دارد و خودروسازان با درک صحیح این موضوع به خوبی می توانند در نمایشگاه خودرو شیراز  با ارائه  سبد محصول متنوعی که دارند از این مزیت بهره مند و پاسخگوی سلایق مختلف مردم باشند.
    نمایند مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  افزود: نمایشگاه خودرو چندین سال است که در شهر شیراز برگزار می شود و یکی از نمایشگاه های ثابت استان فارس شده  و از استقبال خوبی هم برخوردار است.
    وی با اشاره به اینکه استان فارس تولید کننده خودرو است و ایران خودرو در این استان  سایت دارد تصریح کرد: یکی از عمده ترین مراکز تقاضاکننده خودرو این استان است  و برگزاری چنین  نمایشگاهی در شیراز می تواند کمک بسیاری هم به خودرو سازان کند تا با سلیقه و ذائقه مصرف کنندگان آشنا شوند و اشراف و تسلط بیشتری پیدا کنند و هم اینکه مردم  از تنوع تولیدی در داخل باخبر شده  و حق انتخاب بیشتری برای آنها فراهم شود .
    عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس افزود: مدیران استانی باید از خودروسازانی که هر ساله در نمایشگاه های استانی حضور دارند و برای این نمایشگاهها ارزش قائلند تقدیر و تشکر کنند و در سطح ملی نیز در مجلس همواره تلاش شده تا با وضع قوانین خاص و حمایت های تسهیلاتی و تعرفه ای از این صنعت مهم حمایت شود.
    قادری ادامه داد: حمایت از مصرف کننده مهم است و ما همواره در کنار رعایت حقوق مصرف کننده نگاه ویژه ای به حمایت از صنعت خودرو در کشور داریم و خودروسازان نیز باید با افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت در ایجاد تعدیل بازار تلاش و حضور خود را در بازار تثبیت کنند. ما نیز در مجلس قطعا حمایت لازم را در این زمینه داریم. علاوه بر این خودروسازان باید از این بازار که هم از لحاظ اشتغال و هم از لحاظ ایجاد درآمد در اقتصاد ملی موثر است بهره برداری بیشتری کنند.
    نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت:در طول سال های گذشته برخی از خودرو سازان در این نمایشگاه  شرکت نداشتند ما انتظار داریم تمامی خودرو سازان در این نمایشگاه حضور داشته باشند  به خصوص خودروسازانی که تازه وارد این عرصه شده اند و سهم قابل توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص می دهند . امیدوارم چنین نمایشگاهی با حضور مستمر و موثر خودروسازان بزرگ داخلی در سراسر کشور گسترش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو