فونیکسریمکسبهتام

تعطیلی ۷ جایگاه CNG در کرمان به دلیل بدهی گاز

عصر خودرو: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: هفت جایگاه CNG در کرمان به دلیل بدهی گاز تعطیل هستند.

تعطیلی ۷ جایگاه CNG در کرمان به دلیل بدهی گاز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جعفر سالاری‌نسب با اعلام این خبر تصریح کرد: در حال حاضر 10 جایگاه CNG استان غیرفعال هستند که از این تعداد، دو جایگاه مربوط به شهرداری است که در حال حاضر بهره‌بردار ندارد و باید برای آن‌ها مناقصه برگزار شود و یک جایگاه هم تا چند روز دیگر شروع به کار می‌کند.

    وی با بیان اینکه مشکل هفت جایگاه غیرفعال دیگر که اختصاصی هستند، مربوط به بدهی گاز آن‌هاست، تصریح کرد: در شرایط کمبود جایگاه‌ها نسبت به تعداد خودروهای گازسوز، غیرفعال بودن 10 جایگاه از میان 72 جایگاه در استان، بر مشکلات ناشی از کمبود جایگاه‌ها می‌افزاید.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: در استان کرمان 72 جایگاه CNG وجود دارد که 28 جایگاه آن در شهرستان کرمان است.

    وی در خصوص اقداماتی که برای فعال‌سازی مجدد این 10 جایگاه CNG انجام شده است، گفت: به مالکان این جایگاه‌ها که مشکل تعطیلی‌شان مربوط به بدهی گاز و در ارتباط با شرکت گاز است، اخطار کتبی داده شده و با فرمانداری‌ها نیز مکاتباتی صورت گرفته؛ ضمن این که پرونده‌ی آن‌ها در کمیته‌ی تخلفات مطرح شده است.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در خصوص این مشکلات گفت: مشکلات رایج جایگاه‌داران نیاز به تغییر و اصلاح در سیاست‌های کلان کشوری دارد و در محدوده‌ی اختیارات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای نیست.

    سالاری‌نسب در رابطه با متوسط زمان سوخت‌گیری در جایگاه‌های CNG نیز گفت: زمان سوخت‌گیری، بسته به حجم مخزن خودرو، فشار مخازن جایگاه‌ها و نوع سیستم جایگاه، متفاوت است.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: اگر حجم مخزن خودروها استاندارد باشد، سرعت سوخت‌گیری بیش‌تر می‌شود.

    وی در خصوص تعداد استاندارد جایگاه‌های CNG در استان نیز گفت: از آن‌جایی که تعداد خودروهایی که به ‌صورت غیراستاندارد دوگانه‌سوز شده‌اند، در استان زیاد است و آمار دقیقی هم از آن‌ها در دست نیست و هیچ مرجعی برای تعداد قطعی این‌گونه خودروها وجود ندارد، نمی‌توانیم استاندارد مشخصی برای تعداد جایگاه‌های CNG مشخص کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو