فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلس راه استان البرز:

جاده چالوس این هفته هم یک طرفه می‌شود

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در آخرین روز هفته جاری خبر داد.

جاده چالوس این هفته هم یک طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به شرایط ترافیکی که از عصر روز چهارشنبه در محورهای برون‌شهری استان البرز مشاهده شده و صبح امروز نیز ادامه داشت، انتظار داریم که در روزهای پایانی این هفته نیز، تعداد زیادی از مردم ساکن استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی مسافرت کنند.

    وی تصریح کرد: به همین دلیل باید تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیک جاده‌های البرز اندیشیده شود، تا بتوانیم ضمن تسهیل تردد خودروها، شرایط را برای سفر آسوده و راحت مسافران فراهم کنیم.
    این فرمانده ارشد انتظامی افزود: در همین راستا از عصر روز چهارشنبه بخش مهمی از نیروهای پلیس راه استان البرز در آماده‌باش قرار دارند و این شرایط تا بامداد شنبه ادامه دارد.
    اکبری گفت: از سوی دیگر محدودیت‌هایی نیز برای تخلیه بار ترافیکی به ویژه در جاده چالوس اعمال می‌شود.
    وی بیان داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه جاده چالوس در روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه برای ساعاتی یک طرفه می‌شود، تا بتوانیم در زمان بازگشت مسافران به البرز و تهران، ترافیک روانی را تجربه کنیم.
    رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: بر اساس این دستورالعمل از ساعت 14 روز جمعه این هفته تا ساعت 2 بامداد روز شنبه ماموران پلیس راه از تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران جلوگیری می‌کنند.
    اکبری ادامه داد: از سوی دیگر از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز بعد، حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت کرج در استان البرز یک طرفه می‌شود.
    وی اظهار داشت: همچنین در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی فوق، حرکت تمام موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس ممنوع است.
    اکبری در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در زمان افزایش بار ترافیک، با ماموران پلیس راه استان البرز همکاری لازم را داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو