فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها:

دفتر "حمایت از ایمنی راه‌ها" در قم راه‌اندازی می‌شود‌

عصر خودرو: رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها از راه‌اندازی دفتر استانی حمایت از ایمنی راه‌ها در استان قم خبر داد.

دفتر "حمایت از ایمنی راه‌ها" در قم راه‌اندازی می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد بخارایی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعیت حمایت از ایمنی راه‌ها با آیت‌الله علوی گرگانی به ارائه گزارشی پیرامون این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: بحث ایمنی راه‌ها از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های ملی است چراکه کشور ما شبکه حمل‌ونقل گسترده و وسیعی را به خود اختصاص داده است.
    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، بابیان اینکه با توجه به توسعه راه‌ها در سال 93 بیش از 16 هزار نفر از هم‌وطنان خود را در شبکه حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری از دست‌داده‌ایم، افزود: ایران در میان کشورهای جهان در 5 کشور ناامن شبکه حمل‌ونقل است و همین امر زنگ خطری است برای اینکه همه اقشار مردم و نهادها در این زمینه با همراهی و مشارکت این دغدغه را مرتفع کنند.
    وی تصریح کرد: تجربه نشان داده ‌‌هرکجا مردم در مسائل به کمک مسئولان آمده‌اند و مشارکت کردند، همواره موفق بوده‌ایم اما در این موضوع ما از توان و حضور مردم غافل شدیم چراکه در سوانح و حوادث راه‌ها، عامل انسانی بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است.
    بخارایی بابیان اینکه سه عامل انسان، وسیله نقلیه و جاده در بحث راه‌ها موردتوجه هستند، عنوان کرد: در میان این سه عامل می‌توان گفت عامل انسانی مهم‌ترین نقش را در تأمین ایمنی یا ایجاد خطر راه‌ها به خود اختصاص داده است از همین رو در سال 86 تعدادی از متصدیان حمل‌ونقل کشور انجمن مردمی حمایت از ایمنی راه‌ها را راه‌اندازی کردند.
    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به برنامه‌های این انجمن مردمی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی، همراه کردن کارگران و رانندگان، مشارکت بانوان و مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و طلاب و روحانیون از جمله اقداماتی است که انجمن حمایت از ایمنی راه‌ها در راستای تأمین امنیت راه‌ها انجام داده‌اند.
    وی هدف از راه‌اندازی این انجمن در حمایت از ایمنی راه‌ها را ایجاد دغدغه برای مردم در راستای تأمین ایمنی راه‌ها بین کرد و افزود: یکی از دیگر رویکردهای ما راه‌اندازی دفاتر استانی این انجمن است که استان قم نخستین استانی است که دفتر حمایت از ایمنی راه‌ها در آن راه‌اندازی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو