فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم بیجار در مجلس خبر داد

بهره‌برداری از جاده بیجار ـ همدان در شهریور ماه امسال

عصر خودرو: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری جاده بیجار ـ همدان همزمان با هفته دولت در شهریور ماه امسال خبر داد.

بهره‌برداری از جاده بیجار ـ همدان در شهریور ماه امسال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید محمد بیاتیان پنجشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان که با حضور  استاندار و جمعی از مسئولین استانی در بیجار برگزار شد، اقدامات توسعه‌ای خوبی در بحث راه‌های روستایی در این شهرستان انجام شده اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جاده بیجار ـ همدان نیز در شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی به خسارت‌های وارد شده به کشاورزان به خاطر کاهش میزان بارندگی‌ها در سال زراعی امسال اشاره کرد و افزود: کاهش گندم در بیجار از تاثیرات این مهم بوده که خسارت زیادی به بخش کشاورزی و جامعه کشاورزان این شهرستان وارد کرده است.

    نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی رشد منفی جمعیت را از دیگر مشکلات قابل توجه در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مناطق کمتر توسعه یافته بیجار بیشترین آمار مهاجرت را به خود اختصاص داده‌اند که این مهم در کوتاه و دراز مدت تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

    به گفته بیاتیان، تعداد زیادی از کشاورزان در سال زراعی جاری به دلیل خشکسالی بخش قابل توجهی از محصولات کشاورزی خود را از دست داده‌اند.

    وی بر حمایت جدی دولت از کشاورزان خسارت دیده تاکید کرد و بیان داشت: برای جلوگیری از فشار مضاعف بر کشاورزان باید تمهیدات لازم به ویژه تمدید تسهیلات بانکی کشاورزان اندیشیده شود.

    نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک صنفی و ساماندهی صنوف آلاینده از دیگر نیازهای این شهرستان است که امیدواریم تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شود.

    بیاتیان ضمن تاکید بر تقویت و توسعه زیرساخت‌های در این شهرستان گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و تلاش در راستای توسعه و آبادانی شهر و روستاها به ویژه رفع مشکل کم آبی این شهرستان زمینه‌ساز جلوگیری از مهاجرت ساکنان به ویژه در روستاها می‌شود.

    وی در پایان بر انتقال صنوف آلاینده بیجار به سمت حاشیه شهر تاکید کرد و افزود: کم‌عرض بودن معابر به دلیل قدیمی بودن بیشتر خیابان‌های این شهر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو