فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور:

بهره‌مندی تاکسی‌ها با پایه CNG در اولویت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور است‌

عصر خودرو: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: برای مقرون به صرفه بودن برای رانندگان تاکسی به کارگیری تاکسی با پایه CNG در اولویت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور است.

بهره‌مندی تاکسی‌ها با پایه CNG در اولویت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور است‌
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسعود طبیبی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی غرب کشور در سرعین اظهار داشت: در حال حاضر در حدود یک چهارم از تاکسی‌های فعال در سطح کشور فرسوده بوده که نیاز به بازسازی دارد و در این زمینه در حال بررسی انواع خودروهای مناسب برای این امر هستیم.
    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با اشاره به عدم افزایش قیمت سوخت CNG در کشور گفت: با بررسی‌های لازم در این زمینه تلاش می‌کنیم تا خودروهایی در ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی به کار گرفته شود که پایه گازسوز بوده تا برای رانندگان نیز مقرون به صرفه باشد.
    وی بازدهی بالا، قیمت مناسب، دوام، اطمینان و جادار بودن  را از دیگر شاخصه‌های در نظر گرفته شده برای انتخاب تاکسی‌های مورد نظر و معرفی به رانندگان تاکسی برشمرد و بیان کرد: باید با این امر تلاش و جدیت بر این باشد تا هم رانندگان و هم مسافران از خدمات‌رسانی در این حوزه رضایت داشته باشند.
    طبیبی با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین ماهانه هر راننده تاکسی در حدود 90 هزار تومان ضرر می‌کند و برای خرید بنزین این مقدار پول بیشتر پرداخت می‌کند، تصریح کرد:‌ تاکید بر استفاده از خودروهای پایه گازسوز به دلیل همین امر است.
    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با تاکید بر برنامه‌ریزی برای کاستن از هزینه‌های رانندگان تاکسی افزود: در کنار این امر باید با تدابیری همچون ورود به عرصه تبلیغات و افزایش تعداد مسافران تلاش کنیم تا سبد درآمدی رانندگان افزایش یابد تا متحمل ضرر و زیان ناشی از افزایش قیمت بنزین نشوند.
    وی اظهار کرد: در این زمینه ارائه تسهیلات برای رانندگان و دارندگان تاکسی برای نوسازی و ارتقای کیفیت خودروهای خود از راهکارهای موثر در این حوزه بوده که این امر زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های رانندگان و افزایش درآمد آنها می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو