فونیکسریمکسبهتام

مسابقات بین‌المللی آفرود قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید

عصر خودرو: مسابقات بین‌المللی آفرود قزوین لحظاتی قبل با شناخت و نفرات برتر کلاس‌های مختلف به پایان رسید.

مسابقات بین‌المللی آفرود قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی آفرود که از صبح امروز در پیست ملاصدرای قزوین برگزار شد، ​با درخشش اتومبیلرانان کرمانشاهی به کار خود پایان داد.

    این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان داد که شش ورزشکار خارجی از کشورهای آذربایجان و ترکیه به همراه 124 آفرودباز مطرح کشور نیز در این مسابقات حضور داشتند تا بخت خود را برای کسب عناوین برتر محک بزنند.

    در کلاس چهار سیلندر کاربراتور این رقابت‌ها مرتضی نوری‌اصل از کرمانشاه موفق شد سکوی نخست را به خود اختصاص دهد و بالاتر از سایر رقبا گردن آویز طلا را از آن خود کند.

    در این کلاس حسین ترحمی از گیلان عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و علیرضا نعمتی آفرودباز قزوینی نیز که ماه گذشته موفق شده بود در رقابت‌های بین‌المللی آفرود ترکیه صاحب سکوی قهرمانی شود، در این کلاس در نهایت به عنوان سومی بسنده کرد اما عنوان نخست کلاس چهار سیلندر انژکتور رقابت‌های بین‌المللی آفرود به آفرودباز زاهدانی رسید.

    حسین کوه‌کن در این کلاس موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی مدال طلا را از آن خود کند تا بالاتر از پرویز شه‌بخشی دیگر ورزشکار زاهدانی قرار بگیرد.

    اما علیرضا نعمتی که در این رقابت‌ها در دو کلاس شرکت کرده بود، در نهایت در کلاس چهار سیلندر انژکتور نیز نتوانست عنوان نخست را کسب کند و در نهایت همچون کلاس چهار سیلندر کاربراتور جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

    در کلاس 6 سیلندر کاربراتور هم نجم‌الدین ویسی دیگر ورزشکار کرمانشاهی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد، علی سلیمی از زنجان سکوی نایب قهرمانی را کسب کرد و محمدجواد علیزاده از خراسان شمالی سکوی سومی را به‌دست آورد.

    اما عنوان قهرمانی کلاس 6 سیلندر انژکتور بالأخره به یک ورزشکار قزوینی رسید تا میزبان نیز در قهرمانی کلاس های مختلف این رقابت‌ها سهمی داشته باشد.

    شیرزاد خضری ورزشکار با تجربه و مطرح استان که از ابتدا انتظار هم می‌رفت عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، توانست با عبور از مصطفی جان‌جان حریف ترکیه‌ای خود صاحب گردن‌آویز طلا شود.

    در این کلاس کاظم انصاری از زنجان عنوان سومی را به‌دست آورد.

    و در بخش پایانی این مسابقات و در کلاس آزاد باز هم قهرمانی به ورزشکاری از کرمانشاه رسید تا آفرودبازان این استان با کسب سه نشان قهرمانی این رقابت‌ها را ترک کنند.

    زکریا میرزایی ورزشکار کرمانشاهی بود که موفق شد همچون سایر هم استان‌های خود این بار قهرمانی کلاس آزاد نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی آفرود قزوین را تصاحب کند.

    در این کلاس میثم بختیاری از تهران و مهدی ذوالقدر از قزوین صاحب عناوین دومی و سومی شدند.

    گفتنی است؛ نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی آفرود استان قزوین با شرکت 130 ورزشکار داخلی و خارجی در پنج کلاس چهار سیلندر کاربراتور و انژکتور، آزاد و کلاس 6 سیلندر آزاد و کاربراتور با حضور پرشور تماشاگران در پیست ملاصدرای قزوین برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو