فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

انجام ۶۴ هزار کیلومتر گشت‌زنی کارکنان راهداری قزوین در جاده‌ها

عصر خودرو : مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از انجام ۶۴ هزار کیلومتر گشت‌زنی کارکنان راهداری این استان در جاده‌ها خبر داد.

انجام ۶۴ هزار کیلومتر گشت‌زنی کارکنان راهداری قزوین در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جواد حق‌لطفی با اشاره به آماده‌سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی استان قزوین به منظور پذیرایی از مسافران ایام تابستان، از توسعه روزافزون فعالیت‌های اجرایی در این زمینه خبر داد.

    وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در کریدور ارتباطی شمال غرب و غرب به مرکز کشور قرار دارد، هر ساله عبور تعداد بسیاری از خودروهای هم‌وطنان و اهالی استان‌های کشور از محورهای مواصلاتی این استان پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در سال جاری نیز با هدف پاسداشت حقوق شهروندی به وسیله ایمن‌سازی هرچه بیشتر راه‌ها با هدف پیش‌گیری از واقع تصادفات، حوادث رانندگی و حراست از جان و مال هم‌وطنان در برنامه اجرایی کارکنان راهداری و سایر نیروهای این حوزه در استان قزوین قرار گرفته است.

    360 کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها در قزوین انجام شده است

    حق‌لطفی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور و فعالیت بخش‌های مختلف از جمله مدیریت راهداری اقدام به تجدید و احیای خط‌کشی محورهای مواصلاتی این استان به طول 360 کیلومتر کرده که 300 کیلومتر از این امر خط‌کشی سرد و 60 کیلومتر دیگر خط‌کشی گرم بوده است.

    این مسئول تصریح کرد: اجرای شیار لرزاننده طولی کنار جاده به میزان 100 کیلومتر و نوار لرزاننده عرضی به طول یک هزار و 500 متر بخش دیگری از فعالیت‌های این حوزه را به خود اختصاص داده است.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در بهار سال جاری چهار کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در آزادراه قزوین ـ کرج، منطقه طارم سفلی و حومه روستای رادکان به گاردریل تجهیز شده است.

    حق‌لطفی اضافه کرد: ارتقای کمی و کیفی تجهیزات حومه جاده‌ها اهمیت و جایگاه برجسته‌ای برای نیروهای راهداری و سایر نیروها و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین دارد.

    این مسئول یادآور شد: انجام اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی در جاده‌های استان قزوین می‌تواند در توسعه امور حمل و نقل این استان تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی هفت کیلومتر از گاردریل‌های خسارت دیده ناشی از حوادث رانندگی به اتمام رسیده است.

    حق‌لطفی همچنین از نصب 6 هزار تابلوی مسیر نما و 300 متر مربع تابلوی اطلاعاتی در حوزه استحفاظی استان قزوین خبر داده و اظهار امیدواری کرد: این اقدامات به خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به قشرهای مختلف مردمی در زمان سفرهای تابستانی منجر شود.

    این مسئول مطرح کرد: 100 دستگاه گشت راهداری مجهز به ردیاب‌های ماهواره‌ای آنلاین در سه ماهه ابتدای سال جاری، 64 هزار کیلومتر به گشت‌زنی پرداخته‌اند که این میزان با توجه به مساحت استان قزوین عدد قابل توجهی به شمار می‌رود.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: کارکنان و مسئولان فعالان حوزه راهداری تلاش دارند با ایجاد امنیت کافی در محورهای مواصلاتی این استان ضمن کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن آسودگی مسافران و قشرهای مختلف مردمی را هنگام سفر افزایش دهند.

    حق‌لطفی عنوان کرد: عموم مردم نیز می‌توانند با ارائه پیشنهادها، انتقادها و بیان مشکلات و حوادث گوناگون در راستای توسعه فعالیت‌ها و بهبود خدمات ارائه شده از سوی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با این دستگاه اجرایی همکاری کنند.

    این مسئول ضمن تأکید بر ادامه گشت‌زنی شبانه‌روزی گشت‌های راهداری استان قزوین از هم‌وطنان درخواست کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل و حادثه و مشاهده مشکلات حوزه راهداری، مراتب را به شماره تلفن‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اطلاع دهند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: کارشناسان از طریق شماره 02833659455 تا ساعت 8 عصر آماده پاسخگویی به قشرهای مختلف مردمی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو