فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل استاندارد بوشهر خبر داد

بازرسی از سیلندرهای CNG خودروهای گازسوز در بوشهر

عصر خودرو : مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: به‌زودی بازرسی از سیلندرهای CNG خودروهای گازسوز شامل خودروهای عمومی‌سواری و اتوبوس از نظر ایمنی انجام خواهد شد.

بازرسی از سیلندرهای CNG خودروهای گازسوز در بوشهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدرحیم بهره‌مند صبح امروز در نشست مدیران اجرایی بوشهر اظهار داشت: از مراکز درمانی بخش خصوصی انتظار داریم با توجه به اهمیت سلامتی مردم، همواره بر وضعیت آسانسورهای خود نظارت داشته باشند تا مشکلی برای بیماران ایجاد نکنند.

    وی با اشاره به بازرسی از ایستگاه‌های گاز در استان بوشهر تصریح کرد: از 33 ایستگاه گاز CNG در استان بوشهر 18 ایستگاه را در سال گذشته بازرسی کردیم و بازرسی از 14 ایستگاه دیگر نیز تا قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

    مدیرکل استاندارد بوشهر خاطرنشان کرد: به‌زودی بازرسی از سیلندرهای CNG خودروهای گازسوز شامل خودروهای عمومی‌سواری و اتوبوس ازنظر ایمنی انجام خواهد شد. سال گذشته آموزش‌های مختلف مرتبط با استاندارد به تعداد 6 هزار و 51 نفر ساعت توسط اداره کل استاندارد بوشهر انجام شد.

    وی بیان داشت: کنترل و بازرسی از طلافروشی‌ها هم در دستور کار بوده به‌طوری‌که 88 مورد آزمون بر روی مصنوعات مختلف ازجمله طلا انجام شد و سال گذشته با خرید دستگاه XRF بدون نیاز به خراب کردن طلا با مراجعه به طلافروشی‌ها بازرسی موردنظر انجام می‌شد.

    مدیرکل استاندارد بوشهر با اشاره به کنترل نازل‌های سوخت در بوشهر یادآور شد: یک هزار و 533 نازل سوخت را در استان حداقل برای 2 بار کنترل کردیم ضمن اینکه ترازوهای اصناف در شهرهای بوشهر، کنگان و برازجان هم انجام شد.

    بهره‌مند افزود: سال گذشته تدوین برنامه توسعه آزمایشگاه‌های استاندارد را در دستور کار داشتیم و 18 آزمایشگاه استان گواهینامه بین‌المللی دریافت کردند ضمن اینکه در سال گذشته دفاتر پیشخوان خدمات استاندارد در سراسر استان بوشهر راه‌اندازی کردیم.دوره آموزشی به تعداد 37 هزار و 848 نفر ساعت در موضوعات فنی برای مسئولان کنترل کیفیت برگزار کردیم و ازنظر سرانه آموزشی جز استان‌های اول بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو