فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار کردستان مطرح کرد

تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری در کردستان

حرکت به سمت تحقق ترافیک هوشمند

عصر خودرو: معاون استاندار کردستان از تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری در استان خبر داد.

تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری در کردستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، امیر قادری پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: نیروی انتظامی خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه می‌کند و تمام بخش‌های این ارگان منشا خیر و برکات به ویژه در حوزه ارتقای سطح امنیت مردم است.

    وی تصریح کرد: پلیس راه و راهور از جمله بخش‌های مهم در بدنه نیروی انتظامی هستند، که بیشترین ارتباط را با مردم داشته و در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه نقش کلیدی دارند.

    معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه پلیس هیچ وقت دنبال اعمال جریمه نیست، گفت: باید در این حوزه به گونه‌ای عمل کرد، که منجر به بازدارندگی مردم و در نتیجه کاهش میزان تلفات و تصادفات شود.

    قادری تصریح کرد: در مجموع، کاهش قابل توجه میزان تلفات ناشی از تصادفات در طول 10 سال گذشته، حاکی از حرکت‌های بسیار خوبی است که با تلاش متولیان امر به ویژه نیروهای زحمت‌کش راهور در استان به دست آمده و باید در حفظ این جایگاه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

    به گفته وی، فعالیت در بدنه نیروی انتظامی به ویژه در حوزه راهنمایی و رانندگی با توجه به اینکه در هیچ شرایط حتی در زمان تعطیلات تعطیل‌بردار نیست و همین موضوع ارزش خدمت فعالان این عرصه را به مراتب بیشتر کرده است.

    معاون عمرانی استاندار کردستان در ادامه به ارائه بخشی از اقدامات شورای ترافیک استان پرداخت و گفت: شوراهای ترافیک در سطح شهرستان‌های استان با ریاست فرمانداران تشکیل و به صورت مستمر تشکیل جلسه می‌دهند.

    قادری حرکت به سمت و سوی ترافیک هوشمند را در عصر کنونی نیازی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و جدید و حرکت به سمت ترافیک هوشمند در درون و برون شهرها باید به صورت ویژه دنبال شود.

    وی از تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری در استان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تصویب استان برای بررسی و تایید نهایی به شورای مرکزی ارسال شده است.

    معاون عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طرح جامع حمل و نقل سنندج تهیه شده که می‌تواند، بهترین ظرفیت برای رفع مشکلات ترافیکی در مرکز استان باشد.

    قادری افزود: در مابقی شهرستان‌های نیز تدوین این طرح در حال پیگیری است و در کنار این مهم طرح اصلاح هندسی معابر نیز در دستور کار شهرداری‌‌های، شهرهای مختلف استان قرار گرفته است.

    وی افزود: با وجود کمبود اعتباری و موانعی که شهرداری‌ها در حال حاضر با آن مواجه هستند خوشبختانه اقدامات و حرکت‌های خوبی در زمینه اجرای طرح اصلاح هندسی معابر صورت گرفته است.

    معاون عمرانی استاندار کردستان در پایان از خدمات رئیس پلیس راهور استان طی 30 سال خدمت صادقانه در سمت‌های مختلف تقدیر کرد و گفت: قادرزاده یکی از فرماندهان ارزشمند و ساعی در بدنه انتظامی استان بود، که امیدواریم همچنان شاهد بهره‌گیری از تجارب ارزشمند وی در شورای ترافیک استان باشیم.

    در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سید‌عارف قادرزاده رئیس پلیس اسبق راهور کردستان، مجید فصیحی که قبلا جانشین راهور استان بود به عنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط