فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری راه و شهرسازی اردبیل:

راهدارخانه سرچم – کجل به بهره‌برداری می رسد

عصر خودرو : مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راهدارخانه سرچم- کجل که با هدف ارتقا ایمنی این جاده احداث می شود شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

راهدارخانه سرچم – کجل به بهره‌برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی یوسف زاده تصریح کرد: این راهدارخانه دو سوله انبار نمک و آشیانه دارد و با این وجود نیروهای راهدارمکان مناسب استقرار ندارند و در کانکس مستقرر می شوند.

    وی افزود: تاکنون نزدیک پنج میلیارد ریال برای تکمیل راهدارخانه کجل هزینه شده و با پیشرفت فیزیکی مطلوب انتظار می رود تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

    به گفته مدیر راهداری راه و شهرسازی استان علاوه بر این احداث انبار نمک در راهدارخانه صائین و احداث آشیانه در راهدارخانه اسالم به دلیل قدمت 40 ساله آن در برنامه های سال جاری پیش بینی شده است.

    یوسف زاده تصریح کرد: احداث انبار نمک راهدارخانه اسالم از برنامه های سال آینده است و انتظار می رود با تخصیص مناسب اعتبار اجرایی شود.

    این مسئول با تاکید به قابل استفاده بودن راهدارخانه حیران یادآور شد: راهدارخانه مرادلو نیز در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید و توانسته است نیاز این محور ارتباطی را تامین کند.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی استان عمده مشکلات راهدارخانه ها را در بودالالو و لنگان عنوان و اضافه کرد: مشکل اصلی نبود ساختمان مناسب، آشیانه خودروها و انبار نمک است و به روز سازی بودالالو در برنامه های سال آینده پیش بینی شده است.

    وی تاکید دارد که با افتتاح مرادلو نیاز به ایجاد راهدارخانه در پارس آباد- مشگین شهر هستیم و در عین حال ایجاد راهدار خانه در محدوده رضی- سه راهی صحرا در جاده مشگین در دست بررسی است.

    به گفته یوسف زاده استقرار در تابستان ها برای انجام امورات روزمره بوده و در زمستان با استقرار شبانه روزی با هدف برف روبی و ایمن سازی جاده ها انجام می شود.

    وی با بیان اینکه در شهرهای شمالی به دلیل کوهستانی بودن ساخت راهدارخانه در اولویت نیست، افزود: در مقابل در مناطق مرکزی و جنوبی استان به دلیل کوهستانی بودن به روز سازی راهدارخانه ها اهمیت ویژه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو