فونیکسریمکسبهتام

جاده مرگ در قلعه‎گنج همچنان قربانی می‎گیرد

عصر خودرو : فارس از جاده مرگ در قلعه‎گنج که به دلیل وضعیت نامناسب جاده‎ها همچنان قربانی می‎گیرد، گزارش می‎دهد.

جاده مرگ در قلعه‎گنج همچنان قربانی می‎گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جاده‎های قلعه‎گنج به رمشک و سرخ‎قلعه به سمت چهل‎منی از مسیرهای پرتردد شهرستان هستند که به دلیل نداشتن شانه خاکی و استاندارد نبودن، از جاده‌های حادثه‎آفرین هستند.

    ساکنان این مناطق سال‎ها منتظر بهسازی و ارتقای هندسی این مسیرها هستند تا مشکلات ناشی از حوادث رانندگی به حداقل ممکن کاهش یابد.

    رئیس پلیس‎راه شهرستان قلعه‎گنج در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از نامناسب بودن برخی از جاده‎های مواصلاتی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نداشتن شانه خاکی، پل‎های فاقد حفاظ، نقص هندسی، نداشتن پارکینگ اضطراری، علائم راهنمایی و رانندگی مکفی، داشتن چاله‎های زیاد، فقدان دید کافی و نداشتن روشنایی از جمله عوامل بروز برخی از حوادث رانندگی این شهرستان هستند.

    حسین حاتمی بیان داشت: با توجه به تصادف‎های منجر به فوت و جرح در جاده‎های قلعه‎گنج به رمشک و سرخ‎قلعه به سمت چهل‎منی نصب علائم هشدار دهنده در این مسیر ضرورت دارد.

    وی بر ضرورت افزایش ایمنی راه‎ها، کاهش حوادث جاده‎ای و ترافیکی تأکید و تصریح کرد: با توجه به قابلیت‎های گردشگری و کشاورزی منطقه داشتن یک راه مواصلاتی مناسب امری ضروری است.

    حاتمی با اشاره به اینکه سطح آسفالت این مسیرها بسیار خراب و نامناسب است، گفت: حفره‎ها و چاله‎هایی که به مرور در سطح جاده ایجاد شده، موجب منحرف شدن رانندگان از مسیر اصلی می‎شود و مشکلاتی برای رانندگان و خودروهای عبوری به وجود می‎آورد.

    وی افزود: مسئولان مربوطه باید با برنامه‎ریزی مناسب عوامل اصلی حادثه‎خیز بودن مسیر را کاهش دهند.

    یکی از شهروندان قلعه‎گنجی نیز در این زمینه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: محور ارتباطی قلعه‎گنج به رمشک و جاده سرخ‎قلعه به سمت چهل‎منی بسیار اسفناک و پر از چاله و دست‎انداز است، چراکه این جاده سال‎ها روکش جدید آسفالت را به خود ندیده است.

    وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان قلعه‎گنج باید توجه ویژه‎ای به این جاده‎ها داشته باشند، بیان داشت: نداشتن شانه خاکی، کم‎عرض بودن راه و نداشتن علائم راهنمایی از عوامل اصلی حادثه‎خیز بودن این مسیر است.

    یکی از اهالی بخش چاه‎دادخدا نیز در این مورد اظهار داشت: این منطقه به دلیل وجود زمین‎های کشاورزی حاصلخیز هر روز شاهد حضور وسیله نقلیه فراوان و همین طور افزایش ترددها است بر همین اساس می‎طلبد که مسئولان نسبت به این خواسته مردم توجه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو