فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل پایانه‌های البرز :

مسیر اتوبان کرج - قزوین به پل عابر پیاده تجهیز می‌شود

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با بیان اینکه در سال جاری ۳ پل عابر پیاده در مسیر اتوبان کرج ــ قزوین نصب می‌شود، گفت: نصب این قبیل پل‌ها به‌منظور کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی عبور عابرین پیاده از این مسیرهاست.

مسیر اتوبان کرج - قزوین به پل عابر پیاده تجهیز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، قاسم باقری با اشاره به اینکه محور تهران- کرج- قزوین یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی مهم موجود در سطح کشور به شمار می‌آید، اظهار داشت: رصد و بررسی تخلفات خودروهای عبوری از این محور مهم در سطح استان البرز بسیار حائز اهمیت است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 دوربین ثبت تخلف و پلاک‌خوان در این محور فعال است که جوابگوی حجم بالای تردد خودرو در این منطقه نیست، افزود: دوربین‌های جدید با کارکرد دقیق، تجهیزات فنی بالا و متفاوت‌تر از دوربین‌های کنونی در سال جاری در این محور مهم مواصلاتی نصب می‌شود.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با اشاره به اینکه در نظر داریم تا پایان سال جاری 6 دوربین جدید ثبت تخلف در محور تهران- کرج- قزوین نصب شود، خاطرنشان کرد: قرارداد انجام این مهم توسط سازمان راهداری کشور منعقد شده است.

    باقری با تاکید بر اینکه این پروژه عظیم در مسیر تهران- کرج- قزوین- زنجان - تبریز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اولویت انجام این پروژه با استان البرز است.

    وی عنوان کرد: این دوربین‌های جدید به سبب کارکرد دقیق خود قادر به شناسایی و ثبت تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز در رانندگی و حرکت خارج از بین خطوط  نیز هستند.

    وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم 2 پل عابر پیاده در محور مواصلاتی کرج- قزوین نصب کنیم، گفت: یک پل عابر پیاده دیگر در محدوه گلدشت و پیشاهنگی نیز در سال جاری نصب می‌شود.

    مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های البرز گفت: نصب این قبیل پل‌ها به منظور کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی عبور عابرین پیاده در محدوده‌های شهری که امکان تردد افراد در این مسیرها وجود دارد، انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو