فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین تأکید کرد

ضرورت برنامه‌ریزی برای استفاده مطلوب از ظرفیت محورهای مواصلاتی قزوین

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین برنامه‌ریزی برای استفاده مطلوب از ظرفیت محورهای مواصلاتی این استان را لازمه دستگاه‌های اجرایی دانست.

ضرورت برنامه‌ریزی برای استفاده مطلوب از ظرفیت محورهای مواصلاتی قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حامد مانی‌فر امروز با اشاره به اهمیت فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان و اعضای شورای حمل و نقل استان قزوین اظهار کرد: برقراری ارتباط بیش از پیش بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه حمل و نقل زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم‌وطنان و شهروندان قزوینی در محورهای مواصلاتی استان قزوین است.

    وی بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های مختلف موجود در استان قزوین و بهره‌برداری مطلوب و مناسب از راه‌های ریلی و جاده‌ای فعلی این استان، اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه با برنامه‌ریزی، می‌توان این امکانات را به نحو بهتری مدیریت کرده و نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد: مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی به صورت مرتب از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با این عرصه رصد می‌شود تا موجب یک هم‌افزایی و ارائه خدمات گسترده‌تر شود.

    مانی‌فر ادامه داد: معاونان راهداری و ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی، هواشناسی، فرماندهی پلیس راه، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، مسئولان راه‌آهن ناحیه شمال‌غرب و برخی دستگاه‌های اجرایی دیگر جزو نیروهای فعال شورای حمل و نقل استان قزوین هستند که تلاش بسیاری برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی از خود نشان می‌دهند.

    وی اضافه کرد: مقرر شده از سوی هر یک از دستگاه‌های یاد شده یک نفر به عنوان نماینده فنی و مطلع از امور اجرایی در کمیته شورای حمل و نقل استان قزوین حضور یافته تا با بررسی کارشناسی و دقیق، راهکارها و روش‌های کارآمد در خصوص توسعه و ارتقای محورهای مواصلاتی این استان، روند اجرای جلسات شورای حمل و نقل استان قزوین را بهبود بخشند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط با حوزه حمل و نقل افراد توانمندی حضور دارند که لازم است از توان و ظرفیت آن‌ها در راستای توسعه فعالیت‌های اجرایی حمل و نقل این استان به نحو مطلوب استفاده و بهره‌برداری شود.

    مانی‌فر، راه دستیابی به این مهم و تحقق اهداف عالی هر سازمان و دستگاه اجرایی از جمله راه و شهرسازی را وابسته به حضور مدیران در محیط آن اداره دانست و بر استفاده از ظرفیت کارکنان و برای توسعه اقدامات صورت گرفته در عرصه حمل و نقل تأکید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو