فونیکسریمکسبهتام

با نصب چراغ هوشمند در اختیار عابران پیاده؛ پل های عابرپیاده به تدریج حذف می شوند

عصر خودرو : رییس کمیسیون خدمات شهری ،حمل ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی همدان گفت: چراغ های هوشمند به منظور تکریم عابران پیاده در یک ماه آینده نصب می‌شود.

با نصب چراغ هوشمند در اختیار عابران پیاده؛ پل های عابرپیاده به تدریج حذف می شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کامران گردان با اشاره به اینکه چراغ های هوشمند یا پوش باتم برای تقاطع ها در نظر گرفته شده است افزود:عابران پیاده با فشار دادن کلید چراغ راهنمایی و قرمزشدن چراغ از خیابان عبور میکنند وبه این ترتیب فرهنگ مناسبی با محوریت اقدام به عابر پیاده در شهر ایجاد می‌شود.

    وی اظهار داشت: با انجام این طرح رانندگان که از این خطوط عبور میکنند موظف می‌شوند هنگام عبور از این تقاطع سرعت خود را کنترل کنند.
    وی با بیان اینکه این طرح در بلوار مدنی وخواجه رشید اجرا خواهد شد، افزود: تقویت صنعت گردشگری و توسعه فرهنگ شهر همدان از پیامدهای اجرای این طرح است.

    گردان با بیان اینکه پل های عابر پیاده در زیبایی شهر تاثیر گذار است خاطر نشان کرد: علاوه براین مردم نیز از احداث پل های عابر پیاده استقبال نکردند و به همین منظور چراغ های هوشمند برای مدیریت ترافیک در نظر گرفته شده  و پل های عابر پیاده نیز بزودی برداشته و حذف می شوند.

    وی به افزایش دستگاه های دوربین کنترل سرعت شهری اشاره کرد و ادامه داد:درهمه  تقاطع ها دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات با هدف کاهش ترافیک  نصب می شود.

    وی اضافه کرد:هم اکنون 19 دستگاه کنترل سرعت فعال است که تعداد این  این دوربین ها به 60 دستگاه افزایش می یابد.

    رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان با اشاره به افزایش فضای وسایل نقلیه گفت:اگر بودجه شهرداری کفاف بدهد ، پارکینگ های مکانیزه را برای این امر ایجاد کنیم.

    وی ادامه داد:پارکینگ هایی با سطح و زیر بنای 100 متر مربع وجود دارد که می‌توان از آن بشکل طبقاتی و بالابر و با گنجایش و ظرفیت 50 تا 60 دستگاه خودرو در مناطق مختلف شهری استفاده کرد.

    گردان به پارکینگ آقاجانی بیک اشاره و تصریح کرد:این پارکینگ با بودجه 35 میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد و تملک آن نیز انجام شده که بزودی اجرایی می‌شود .

    او همچنین به پارکینگ منقطه کبابیان نیز اشاره کرد و افزود:تا حدودی تملک این پارکینگ نیز انجام شده است اما هنوز برای ساخت به مناقصه گذاشته نشده که این موضوع در دستور کار قرار دارد و بزودی اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو