فونیکسریمکسبهتام

منع تردد خودروهای سنگین درجاده چالوس دغدغه جدی تولید کنندگان صنعتی

عصر خودرو : مدیر شرکت شهرک های صنعتی نوشهرو چالوس ، گفت: منع تردد خودروهای سنگین در جاده کرج - چالوس (کندوان ) از دغدغه های جدی تولید کنندگان محصولات صنعتی دراین شهرستان ها است.

منع تردد خودروهای سنگین درجاده چالوس دغدغه جدی تولید کنندگان صنعتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، کامران رهبر افزود : هم اینک بیشتر سرمایه گذاران دراین حوزه ناگزیرند مواد خام و محصولاتشان را از طریق دیگر مسیرهای ارتباطی مازندران جاده هراز و یا سواد کوه ترانزیت کنند که به علت افزایش هزینه های تمام شده نارضایتی بیشتر تولید کنندگان این منطقه را به همراه داشته است.

    وی اظهارداشت: با این که نامه نگاری های متعددی با هدف دریافت اجازه تردد خودروهای سنگین در ساعاتی از شب و در روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه برای ورود مواد خام اولیه و نیز خروج محصولات تولیدی واحدهای صنعتی این مناطق انجام شده ولی متاسفانه تاکنون این پی گیری ها نتیجه بخش نبوده است.

    مدیرشرکت شهرک های صنعتی نوشهر و چالوس با اشاره به آماده سازی تمامی زیرساخت ها برای توسعه واحدهای صنعتی دراین مناطق، گفت: نبود راه های ارتباطی مناسب و تراکم ترافیکی متاثر از گردشگرپذیری منطقه سبب شده تا علاوه بر نداشتن تمایل لازم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه همچنان آن تعداد واحدهای صنعتی نیز که در این منطقه فعالیت دارد به علت این نارسایی ها با مشکل مواجه شوند.

    رهبر، عمده محصولات تولیدی در واحدهای صنعتی این شهرستان ها را از جمله خودرو ، یونیلیت ، پروتز دندان ، پگیچ ، جاروبرقی ، مواد خوراکی دام و طیور ، بازیافت کاغذ ، هود آشپزخانه و لوازم خانگی معرفی کرد.

    وی اظهارداشت : برخی از این محصولات حتی به دیگر کشورها از جمله عراق صادر می شود.

    بر اساس گزارشها در شهرستان های نوشهر و چالوس از مجموع حدود 56 باب واحد صنعتی ، حدود 42 واحد صنعتی فعالیت دارند.

    جاده کرج - چالوس به طول حدود 170 کیلومتر جزو نزدیک راه های ارتباطی به غرب مازندران است که متاسفانه به علت محدودیت های ترافیکی دراین مسیر ارتباطی فقط خودروهای سبک و مسافربری تردد دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو