فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه کرمانشاه :

جاده اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین حادثه‌خیز‌ترین محور استان کرمانشاه است

عصر خودرو : رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین حادثه‌خیز‌ترین محور موا‌صلاتی در استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

جاده اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین حادثه‌خیز‌ترین محور استان کرمانشاه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازتسنیم، سرهنگ محمد مرادی اظهار‌ داشت: با توجه به ترانزیت گسترده محور اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین و تردد خودروهای عراقی و کامیون‌های داخلی و مسئله صادرات و جاذبه اقتصادی و دو طرفه بودن محور و وجود پیچ‌های متعدد همواره تصادفاتی در این محور‌ رخ می‌دهد.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تصادفات رخ داده در این محور در سال گذشته سبب مرگ 76 نفر شد، عنوان کرد: تقویت و افزایش تیم‌های پلیس راه و دوربین‌های سرعت سنج از جمله برنامه‌هایی است که به منظور بهبود وضعیت این محور و سایر محور‌های استان انجام شده است.

    سرهنگ مرادی افزود: با توجه به مشکلات ساختاری و تصادفات بسیاری که در محور اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین رخ داده است مسئله تعریض، ایمن سازی و بهبود این محور و گسترش بزرگراه کربلا به سمت قصر‌شیرین به منظور کاهش تصادفات این مسیر از برنامه‌های اداره راه و شهر‌سازی استان کرمانشاه است.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی از طرح بزرگراه راه کربلا از سه راهی علی‌آباد به بهره‌‌برداری رسیده است، گفت: بخش دیگری در گردنه سر‌خه لیژ‌ه در مرحله بعدی ساخت قرار دارد که در صورت بهره‌برداری، تصادفات رخ به رخ خودرو‌ها در این مسیر کاهش می‌یابد.

    سرهنگ مرادی عنوان کرد: بعد از محور اسلام‌آبادغرب به قصر‌شیرین به ترتیب حادثه‌خیز‌ترین محورها در استان محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب به پل دختر و محور کرمانشاه به کامیارا‌ن است که همه ساله تصادفات زیادی در این محور‌ها رخ می‌دهد و سبب کشته شدن مسافران می‌شود.

    وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تخلفات جاده‌ای در طول سه ماهه ابتدایی امسال، گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان تقویت و افزایش تیم‌های کنترل نا‌محسوس و دوربین‌های جاده‌ای به منظور کاهش حوادث جاده‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به حضور 60 تیم محسوس و 10 تیم نظارتی در محورهای ورودی و خروجی استان اشاره و بیان کرد: رعایت حق تقدم توسط رانندگان هنگام دور زدن در پیچ‌ها و ورود از فرعی به اصلی به منظور کاهش ترافیک تصادفات ضروری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو