فونیکسریمکسبهتام

وضعیت جاده سوق نگران‌کننده است

عصر خودرو : امام جمعه بخش سوق با بیان اینکه وضعیت جاده سوق نگران‌کننده است، گفت: حل مشکلات بخش سوق نیازمند همکاری و مساعدت مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وضعیت جاده سوق نگران‌کننده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد امروز در دیدار با استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات مردم سوق اشاره کرد و اظهار داشت: بخش سوق از مشکلات فراوانی رنج می‌برد که رفع این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت مسئولان ارشد استانی است.

    امام جمعه بخش سوق در ادامه نبود جاده را از مهمترین مشکلات این بخش دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ساخت جاده سوق به دهدشت متوقف شده که نیاز است کار ساخت این جاده از سر گرفته شود تا هم حادثه‌ای ناگوار در این جاده اتفاق نیفتد و هم خدمات دولت زیر سوال نرود.

    وی نبود آب شرب مناسب را از دیگر مشکلات این بخش خواند و با بیان اینکه بخشدار سوق به وسیله تانکر به مردم آبرسانی می‌کند، گفت: مسئولان ارشد استانی تدابیری اتخاذ کنند که آب شرب این بخش از سد کوثر تا‌مین شود.

    خطیب جمعه بخش سوق بیان کرد: نبود جامعةالقرآن کریم در این بخش یک خلاء به‌شمار می‌رود که اگر به مسائل فرهنگی در این بخش توجه نشود معضلات و مشکلات جبران‌ناپذیری به‌وجود می‌آید، ضمن اینکه نمایندگی سازمان تبلیغات در سوق تعطیل شده که توجه به مسائل فرهنگی سوق محرومیت را در این بخش کاهش می‌دهد.

    عمرانی‌نژاد خواستار تأمین آب کشاورزی سوق از سد مارون شد و افزود: برای این کار مبلغ 10 میلیارد تومان تخصیص داده شده که این مبلغ ناچیز است و گره‌ای از مشکلات کشاورزان سوق حل نخواهد کرد.

    وی تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به کمبود پزشک و جراح زنان و زایمان در این شهر اقدام کنند، ضمن اینکه نیاز است سونوگرافی در این شهر راه‌اندازی شود.

    خطیب جمعه شهر سوق خواستار فعال شدن دفتر نمایندگی کمیته امداد در این شهر شد و از خدمات شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری شهر سوق در ارائه خدمات به مردم این بخش قدردانی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو