فونیکسریمکسبهتام

اعتبار بزرگراه اهرم – برازجان – گناوه – دیلم پرداخت می‌شود

عصر خودرو : استاندار بوشهر گفت: اعتبار بزرگراه اهرم – برازجان – گناوه – دیلم پرداخت می‌شود.

اعتبار بزرگراه اهرم – برازجان – گناوه – دیلم پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مصطفی سالاری  با اشاره به پیگیری‌های خود در نشست با وزرا و معاونین رئیس جمهور، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم استان بوشهر مربوط به منطقه آزاد بوشهر است که نشستی را با ترکان مشاور رئیس جمهور در این زمینه داشتم و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: استان بوشهر دارای سابقه 62 ساله در زمینه تقاضا و پیگیری استقرار منطقه آزاد بوده است و یک جلد کتاب با عنوان «منطقه آزاد تجاری- صنعتی بوشهر، شصت سال پیگیری به روایت اسناد تاریخی» به مشاور رئیس‌جمهور دادم.

    استاندار بوشهر افزود: نشستی را نیز با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 10 هزار نفر از متقاضیان کار استان بوشهر داشتیم که قرار شد که وزارت نفت 36 میلیارد تومان طی سه سال برای این مهم در استان هزینه کند.

    وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های خود برای تامین اعتبارات بزرگراه اهرم – برازجان – گناوه – دیلم، اضافه کرد: این موضوع نیز پیگیری شد و مقرر شد که موضوع در نشست هیئت مدیره نفت مطرح شود و 25 میلیارد تومان برای این طرح پرداخت شود.

    سالاری به نشست خود با رئیس سازمان ملی زمین و مسکن اشاره کرد و گفت: موضوع تامین اراضی بوستان‌های امید و زمین ساخت زمین‌های ورزشی و همچنین آزادسازی اراضی نظامی بوشهر در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

    وی به دیدار خود با رئیس سازمان بنادر کشور برای پیگیری توسعه بنادر استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در نشست با دستیار ویژه رئیس جمهور نیز وضعیت استان بوشهر در حوزه‌های مختلف را تشریح کرده و خواستار تلاش برای رفع مشکلات استان از جمله آب شدم.

    استاندار بوشهر با اشاره به نشست خود با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان و برنامه ریزی کشور، گفت: در این نشست خواستار تخصیص کامل اعتبارات پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان شدیم و وضعیت اجرای طرح‌های امید در استان برای وی تشریح شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو